RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb deze Sim gekocht bij stopsimlock nadat er in mijn topic werd gezegd dat het hiermee wel werkte alleen vraag ik mij af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RebelSim gekocht bij Stopsimlock
Hallo,
Ik heb deze Sim gekocht bij stopsimlock nadat er in mijn topic werd gezegd dat het hiermee wel werkte alleen vraag ik mij af hoe jullie het hebben gedaan.. mij is het niet gelukt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas is het niet zo simpel als zij beweren, je moet wel het een en ander doen voordat het werkt. |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door iCulture; 25-03-09 om 12:29. Reden: Modbreak toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Bij mij lukt het ook niet.
|
|
|||
|
|||
En hier zit nr. 3 ook al van alles geprobeert, precies volgens de handleiding met inmiddels 2 verschillende SIM kaartjes. Zo moeilijk is die handleiding niet. Men moet zich realiseren dat het aanschaffen van een Rebel kaart bij welke leverancier dan ook een grote gok blijft. Ik heb geen telling gedaan, maar ik denk dat de meerderheid van de mensen met een RebelSIM kaart op dit forum hem niet stabiel aan de praat krijgen.
|
|
|||
|
|||
Nou, het was wel een geploeter, maar het werkt eindelijk!!!
Ik heb deze instructies gevolgd: 5). Zet de iPhone aan en schakel 3G modus uit en dataroaming aan (bij instellingen netwerk). 6). Zet flight mode aan. 7). Plaats de iUnlock kaart samen met de SIM kaart van uw provider in de iPhone. 8). Zet flight mode uit. Dit is mijn configuratie: - iPhone 3G / SW: 2.2.1 Baseband: 2.30.03 / Model: MB629C (Rogers Canada) - Rebelsim upgraded naar v61 - Vodafone sim (uit 2005) Zit zelf in Eindhoven, en alles werkt prima op 2G (nu al een uur bezig). - SMS: ok - Bellen: ok - Internet: ok Ik zal mijn verdere bevindingen posten! Laatst gewijzigd door pappasan; 25-03-09 om 12:21. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een iphone verkocht met een Rebelsimkaart. Het rare was, indien ik het met mijn eigen simkaart deed, dan werkte dit direct. Stak ik een andere simkaart erin (zelfde provider) dan krijg ik hem niet aan de praat
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb de Rebelsim via bovenstaande winkel gekocht. Ik gebruik hem nu in combinatie met m'n 2.2.1 3G en Hi. Het was in het begin wel even knoeien voordat ie het deed, maar daarna alles top. Vol bereik, bellen en smsen allemaal mogelijk.
Maar ongeveer 30 uur later kreeg ik het bericht "Geen netwerk meer". Heel raar, er stond bij dat ik een netwerk moest kiezen in het instellingen menu, maar elke keer als ik NL KPN of automatisch selecteer geeft hij "Geen netwerk meer". Inmiddels een oplossing voor gevonden die je, helaas, eens in de +- 30 uur uit moet voeren. De oplossing is als volgt: - Bij het bericht "Geen neterk meer" een paar keer Flight Mode aan en uit zetten. Werkt dit niet, dan even iPhone uit en aan zetten. - Dan geeft 'ie vaak aan dat er geen simkaart is geïnstalleerd. Paar keer Flight Mode aan en uit zetten totdat je "Ongeldige simkaart" krijgt. - Nu weer iPhone opnieuw uit- en aanzetten. Als het goed is moet je nu automatisch verbinding krijgen met het netwerk. Beetje een drama als je het mij vraagt, maar nog een kleine twee maanden en m'n T-Mobile abbo gaat in (A) Succes! |
|
|||
|
|||
mart-in heb jij dan ook 3g aan staan of niet , ik heb nameljik ook een Hi abbo
|
|
|||
|
|||
YEEEAAAH
wat jij zegt werkt wel ik heb NL KPN met een rondje van het internet nu maar even kijken hoe lang hij het uithoud maar als je hem bij ongeldige simkaart weer uit en aanzet dan is het wel goed bedankt !! als je dat doet lukt het |
|
|||
|
|||
@ raymon: Ik heb 3G niet aanstaan. Ten eerste omdat ze dat bij Stopsimlock aangeven, en ten tweede omdat ik geen onbeperkt internet bij m'n Hi heb zitten. Ik heb daarom ook via Cydia Bosspreffs geinstalleerd en EDGE uitgezet, zodat een onverwachtse internetverbinding mij geen geld kost.
Ik hoop voor je dat hij het beter doet dan bij mij, echt irritant als je elke dag het probleem moet 'fixen' Weer eens tè enthousiast een nieuwe abbo afgesloten bij T-Mobile, ik kreeg een iPhone met 2.2.1 erop, niet te weten dat ik die versie niet kon unlocken.. En nu maar wachten op juni: M'n i-300 abbo bij T-Mobile, geen gezeur meer met de Rebel Laatst gewijzigd door Mart-in; 27-03-09 om 19:24. Reden: Spelfout |
|
|||
|
|||
Heb van de week ook een rebelsim gehaald bij StopSimlock.
Had eerst een mailtje gestuurd met mijn configuratie (fw 2.2 jailbreak base 02.30.03) en welke zij dan adviseerden. Kreeg een mailtje dat de iUnlock (rebelsim) perfect zou moeten werken, ik dus besteld en kreeg de bestelling snel binnen. Kreeg het met geen mogelijkheid aan de praat, met 4 verschillende providers geprobeert maar echt nada. Zo makkelijk als dat ze doen voorkomen is het dus echt absoluut niet. Kreeg later een nieuwe handleiding waarin stond dat de iPhone jailbraik vrij moest zijn. Dus mijn iPhone weer hersteld naar origineel. Maar ook dat mocht niet baten, met meerdere providers. Heb gemaild naar een gepaste oplossing. Kijken hoe ze het oplossen. |
|
|||
|
|||
Ik heb net ook even een mail de deur uit gedaan met wat ik het beste kan doen. Aangezien ze op hun site hebben staan dat de Rebelsim foutloos werkt :S
Ben benieuwd naar de oplossing! |
|
|||
|
|||
En al snel antwoord terug, helaas slecht nieuws!
Citaat:
Ik kreeg er trouwens ook een nieuwe versie van de handleiding bij, deze leek veelbelovend, maar werkte jammer genoeg niet voor mij. |
|
|||
|
|||
Dat is allemaal prima, maar ze moeten niet voordoen via de website dat het een peuleschilletje is om het werkend te krijgen. Op die manier krijg ik een beetje kippevel.
Ik krijg het met 4 providers absoluut niet aan het werk, zelf de iPhone weer origineel gemaakt (jailbreaik eraf) Maar niks mocht baten. |
|
|||
|
|||
Ik krijg hem ook nul komma nul aan het werk. Ik hou maar de kreet geen service. Ik weet niet meer wat ik er aan moet doen.
|
|
|||
|
|||
Had ik ook met mijn kaart, oplossing voor mij was
pak een andere telefoon mijn geval nokia zet je provider op handmatig en selekteer je provider. start je iphone opnieuw op en steek dan je kaart er opnieuw in als het goed is gaat deze direct naar je provider. Lukt dat niet ga naar instellingen en kijk bij aanbieder en selekteer je provider. Haal nogmaals de kaart eruit en start de iphone opnieuw op steek dan de kaart er opnieuw in. soms geeft hij aan geen simkaart of ongeldige kaart gewoon even wachten en klaar ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij doet ie het, provider is Proximus
|
|
|||
|
|||
provider is vodafone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|