RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er ook 1 van stopsimlock.nl Na veel moeite is het half gelukt. Bij mij doet hij het alleen als ik mijn simkaart eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook 1 van stopsimlock.nl
Na veel moeite is het half gelukt. Bij mij doet hij het alleen als ik mijn simkaart eerst verbinding maak met een unlockte telefoon en daarna met mijn unlocksim samen in mijn iphone te stoppen. Dit komt volgens mij ook omdat ik thuis geen berijk heb, maar normaal gesproken moet hij hem direct pakken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb de sim kaart ook in een N95 gestopt en alle stappen doorlopen (Vodafone).
Maar dat mocht niet baten, ik ben nu ook gestopt met proberen, ben niet van plan om elke dag allemaal handelingen te gaan verrichten voordat de sim kaart geaccepteerd wordt door de iPhone. iPhone met sim lock van Tmobile gaat in de verkoop en koop er eentje zonder lock. De rebelsim (kl*teding) kaart mag gratis opgehaald worden voor een zak snoep! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel moet er voor andere toestellen een andere Rebel firmware gebruikt worden. Voor alle overige toestellen, waar de no-cut dus niet in past, moet je de standaard versie gebruiken, waarbij wél een stukje uit de SIM kaart geknipt moet worden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Krijg zojuist een handleiding toegestuurd vanuit stopsimlock.nl
PDF bestandje, hier word duidelijk in uitgelegd hoe het zou moeten werken. Kaartje komt morgen... maar hier staat ook in dat je Iphone geen jailbreak mag hebben.... iemand ervaring hiermee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iPhone was jailbreak 2.2 met baseband 02.30.03 Voor deze handleiding heb ik de iPhone special weer geunjailbreaked. Dit mocht echter voor mij niet baten. Ik moet zeggen dat ik het niet meer intensief geprobeert had omdat ik er klaar mee was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij werkte mijn rebel sim kaartje wel geteld 1 week :s
deze morge werd ik wakker en plots geen service meer bij proximus mega raar weet niet wa te doen erg vreemd! |
|
|||
|
|||
ik had deze morgen net hetzelfde probleem, gewoon je proximus simkaart even in andere gsm steken en wachten tot hij netwerk heeft, en dan terug dezelfde stappen doen.
|
|
||||
|
||||
RebelSim geinstalleerd (vodafone 3g internet werkte!!! gebeld worden werkte!!!)
maar zelf bellen niet.... dialer liep vast... maar ligt niet aan rebelsim denk ik. want zelfs zonder rebelsim loopt ie vast. vanavond maar even iphone herstellen / unjailbreaken en wederom proberen Hou jullie op de hoogte. Laatst gewijzigd door MaartenW; 31-03-09 om 18:01. |
|
|||
|
|||
En maak je gebruik van jaibreak 2.2.?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij instellingen en dan bij info. Ik was daar benieuwd naar want ik heb namelijk ook vodafone 2.2. met 02.30.03. en ik krijg het niet voor elkaar vandaar.
|
|
||||
|
||||
Update:
alles werkt!! (behalve 3g) maar dat neem ik even voor lief! kijken hoelang de pret duurt... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook zo'n kaartje van Stopsimlock gekocht. Heel af en toe werkt het. Maar meestal dus niet!
Ze beloven ook binnen 24 uur antwoord op je vragen. Ook niet dus! |
|
|||
|
|||
De verschillende aanbieders zullen dan wel ander soort simkaarten gebruiken ofzo, bij Hi/KPN werkt het deels wel.
Het wordt trouwens straks leuk met iPhone OS 3.0, komt er weer een nieuwe baseband die hopenlijk, maar niet te verwachten, ondersteund wordt door de Rebelsim.. Laatst gewijzigd door Mart-in; 01-04-09 om 16:03. |
|
||||
|
||||
Ik heb nu ruim een dag een Rebel Sim in combinatie met 3G 2.2.1/BB 02.30.03.
Gisteren van 12.30 tot 17.00 uur mn 3G aangelaten, maar dat was dramatisch.. Er stond dat ik vol bereik had ( en ik kon ook bellen/sms sturen/sms ontvangen/internetten) maar kon dus geen gesprekken ontvangen! Savonds 3G uitgeschakeld (dataroaming aangelaten) en tot dusver geen problemen. Als ik mijn iPhone uit en weer aan doe, zie je een paar keer "geen service/geen sim kaart" verschijnen, maar daarna werkt het weer prima. Heb een vodafone zakelijk abbo. |
|
||||
|
||||
werkte perfect....
1 dag.... nu steeds geen bereik/ simkaart geplaatst.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|