RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rebel Simcard Benelux Klopt helemaal, V63i is door de ontwikkelaars nog niet vrijgegeven. Ik heb de V63i online beschikbaar voor test ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Enig idee wanneer deze voor iedereen beschikbaar is?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hmmm, ok, jammer. Wilde die versie wel eens testen met de beta 3.0. Nog even geduld hebben dus....
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door "R"; 15-04-09 om 01:09. Reden: plaatsing modbreak |
|
|||
|
|||
Ik ben er inmiddesl denk ik achter waarom de rebel-sim mijn vodafone kaart in geen mogelijkheid kan vinden...
De Vodafone kaart die ik nu heb is anders dan de oudere versie's.. deze is iets dikker (vandaar dat hij dus niet in mijn iphone paste) en de vakjes op het zilvere gedeelte zijn anders.. Weet iemand waar ik nog een oudere kan bestellen? |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door "R"; 15-04-09 om 01:11. |
|
|||
|
|||
Zelfde geld voor HI denk ik, bij mij werkt mijn onlangs nieuw bestelde sim-kaart ook niet met de Rebel Sim, terwijl de oude sim-kaart het wel deed.
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Nouja, niet bekend, m'n Hi kaart werkt wel, alleen na 30-50 uur moet ik rare toeren uithalen om het weer werkend te krijgen. En dat is niet via de handleiding die Stopsimlock heeft gegeven
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat dan de juiste stappen zijn naast de ontvangen handleiding van jullie, maar ik krijg m niet aan de praat met mn HI sim-kaart...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou iemand mij even een link kunnen sturen via PM waar ik een Vodafone oude simkaart kan kopen.. ? Ik kan zelf niks vinden via Google oid.
|
|
|||
|
|||
Als je nog versie 2.2 hebt, kun je toch gewoon softwarematig unlocken? Of bekijk ik het verkeerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus nu ga ik misschien proberen om weer up te daten naar 2.2.1 om te kijken of mijn rebelsim dan wel werkt met mijn HI abo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik gok dat hij het met 2.2.1 wel doet, als het goed is zit ik dan in dezelfde situatie als jij: Hi abbo, 2.2.1 fw en die leipe baseband. Ben benieuwd of het uitmaakt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel raar dat hij bij jou wel werkt. Misschien dat het komt omdat ik een nieuwe sim-kaart heb van Hi? Mn oude simkaart is geblokt helaas, maar die deed het voorheen wel... |
|
|||
|
|||
Dat zou inderdaad kunnen, die van mij is nu ongeveer 2 jaar oud. Gelukkig hoef ik alleen nog maar te wachten tot m'n T-Mobile abbo ingaat. Ben ik iig verlost van de problemen.
Met een beetje geluk kraakt het Dev Team het OS 3.0 en kun je rond juni wel gebruik maken van je Hi abbo |
|
|||
|
|||
Sinds een paar dagen heb ik een Rebel Sim. De eerste 2 dagen deed die het aardig. Ik kon bellen, sms-en maar niet internetten (alleen via Wi-Fi). Ik vermoed dat ik nu ook het slachtoffer ben geworden van die "netwerk key" want ik heb geen netwerk meer. Ik heb de telefoon tig keer aan en uit gezet, vliegtuigmodus idem dito. Nog steeds geen netwerk. Telefoon geeft aan:
eerst: Geen simkaart geinstalleerd enkele seconden later: Simlock actief (keuzes ok en ontgrendel) Na ontgrendelen vindt die weer geen netwerk. Ik heb T-mobile (geen iphone abonnement; los toestel) Een andere slimmerik die intussen een handige oplossing heeft gevonden? |
|
|||
|
|||
Ik ga toch maar de legale unlock kopen van T-mobile....
Dit werkt gewoon totaal niet stabiel waar ik me verschrikkelijk aan erger.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|