RebelSim gekocht bij Stopsimlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Net ff op me iphone reservekopie gezet en nu ben ik de verbinding met kpn kwijt. Hij zegt steeds dat het netwerk niet meer beschikbaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net ff op me iphone reservekopie gezet en nu ben ik de verbinding met kpn kwijt.
Hij zegt steeds dat het netwerk niet meer beschikbaar is! Iemand suggesties? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Stop je simkaart in een unlockte telefoon (geen iphone) en maak verbinding, stop hem daarna met je unlock kaart in je iphone, bij mij werkt het dan!
|
|
|||
|
|||
Helaas dat helpt ook niet. Krijg weer de melding "geen netwerk meer".
Ga denk ik de iphone ff herstellen en kijken of het helpt. Edit: Werkt weer. Even nog een keer in andere telefoon en paar keer opnieuw opgestart en heb weer verbinding. Thnx voor de hulp! Laatst gewijzigd door Robin40; 07-04-09 om 20:00. |
|
|||
|
|||
Ik maak sinds een week gebruik van de Rebelsim van Stop Simlock.nl(in combinatie met versie 2.2 met baseband 2.30.03).
Na wat proberen heeft het op het 3G na redelijk goed gefunctioneerd met mijn Hi Kpn abonnement. Tot ik vandaag mijn nieuwe sim-kaart(UMTS sim-kaart) binnenkreeg, en gewoon weer de stappen beschreven in de handleiding heb gevolgd. Na 5 uur proberen heb ik nog geen verbinding tot stand kunnen brengen. Ik zou echt niet weten wat ik er nu nog aan kan doen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb dit inderdaad al een paar keer geprobeerd, maar helaas zonder resultaat.
Heb net een mailje binnen van stopsimlock.nl, zal als ik thuis ben het mailtje even pasten hier. Citaat:
"Ik ga contact opnemen met de leverancier voor dit probleem. Er is een nieuwe versie uit van de software die dit mogelijk zou moeten oplossen (versie v63i), maar deze is nog in BETA. U hoort spoedig weer van me". Laatst gewijzigd door iMario; 08-04-09 om 16:58. Reden: Edit-knop en/of MQuote gebruiken in het vervolg a.u.b. |
|
|||
|
|||
Stom stommer stomst
Ik ben zo stom geweest om de update 2.2.1. op mijn geunlockte Iphone te zetten en toen was hij weer gelocked
Meteen heb ik een Rebelsim besteld. Deze is vandaag aangekomen maar ik blijf de melding: No sim card installed krijgen Herkent hij niks of is dit helzelfde probleem als waar jullie tegen aan lopen. FW: 2.2.1 Iphone 3G 16 gig Nieuwe Baseband Heb de handleiding gevolgd maar zonder resultaat. 19.95€ naar de malle .... p.s. als ik gewoon mijn SIM er in duw probeert hij te zoeken en in een andere telefoon werk mijn SIM wel |
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Schakel de iPhone aan zonder netwerk simkaart erin. [/FONT] [FONT=Trebuchet MS] [/FONT] [FONT=Trebuchet MS]2) Ga naar Instellingen>Schakel Vliegtuigmodus uit.[/FONT] [FONT=Trebuchet MS] Ga naar Instellingen>Algemeen> Schakel 3G uit.[/FONT] [FONT=Trebuchet MS] Ga naar Instellingen>Algemeen> Schakel Data Roaming in. [/FONT][FONT=Trebuchet MS] 3) Schakel de iPhone uit en stop uw netwerk simkaart met de Rebel-Sim in de iPhone. Na het opstarten gaat de iPhone nu automatisch naar een netwerk zoeken. Binnen een paar minuten heeft de iPhone verbinding met een netwerk. De eerste keer kan dit wat langer duren dan normaal. [/FONT] Dit ook al geprobeerd? Greetz, |
|
|||
|
|||
Waarom filpt mijn post zo erg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Beste Doomzie,
Bedankt voor de reply! maar helaas helpt dit ook niet. zojuist geprobeerd. Ik krijg de melding "geen sim kaart geinstalleerd", hij zoekt niet eens naar een netwerk naar mijn mening. hij komt direct met de melding dat er geen SIM aanwezig is. hij herkent de Sim met rebel sim niet terwijl hij, als ik de sim gewoon er in doe deze wel min of meer ziet zitten zonder netwerkverbinding en ik geen melding krijg. Heel vreemd. Het zou ZOOOO simpel zijn. Main naar stopsimlock zie ik niet zitten na de reacties op dit forum. ik ga eens verder zoeken. Mochten er nog tips zijn!! GRAAG!! bedankt, Guido Nog even een kleine update, zojuist dit document gevonden: http://www.freewebs.com/uzw/Gebruiks...%203G%20v7.pdf Hier staat: mocht u de melding "geen sim" steeds weer krijgen flash dan de rebel sim naar v54i. Volgensmij kan ik dit niet eens aangezien ik geen "hardware" hab om zo een kaart te flashen. tevens weet ik niet wat de huidige firmware is. Tips zijn wederom welkom! Guido "gefrustreerd" ziet nog altijd de text op Stopsimlock dat het werkt op alles Iphones incl. 2.2.1 met nieuwe baseband. pffffffff Laatst gewijzigd door King1987; 10-04-09 om 01:35. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht nog (rustig) even of ik een mail terugkrijg van Stop Simlock.nl zoals ik een aantal posts hiervoor heb aangegeven. Anders ga ik misschien die iStorm 3G eens proberen...iemand die daar positief over is? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hardware kan je hier bestellen (kost maar een tientje): Rebel Simcard Benelux Had mijne de volgende dag al in huis... Rebel software is hier vandaan te halen: Unlock Zuid-West Succes! |
|
|||
|
|||
Ik had een unlockcard besteld een aantal weken geleden op unlockcard.nl deze kaart werkte niet(ik kreeg toen de melding geen simkaart). Nu heb ik een nieuwe versie ontvangen die deze week is uitgekomen en deze werkt echt perfect!! echt een aanrader
|
|
||||
|
||||
Citaat:
welke provider? |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door "R"; 15-04-09 om 01:08. Reden: plaatsen modbreak |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
V63i alleen voor Rebelsim dealers....
Citaat:
Citaat:
Kan je dus nog niet vertellen hoe dit gaat, misschien dat Rebel Simcard Benelux hier duidelijkheid over kan geven.....
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door "R"; 15-04-09 om 01:08. Reden: geplaatste modbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart | Xuerio | Archief | 2 | 24-11-09 23:55 |
|
|