Bootloader 5.8 van 3G exploit ? :) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Heb eventjes de tut. van iClarified gevolgd en mijn BL gecontroleerd, maar helaas ik zit op 5.9 dus voor mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ja das juist .. ik wacht tot de FW 3.0 klaar is voor onze iPhone's (jailbreaks) ..de 2.2.1 is niet echt iets speciaals
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het moet zeker lukken. Bij mij werkte dit zonder problemen. |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post279772
Daar staat een tut met duidelijkere uitleg. Volg de stappen, en klaar? Moeilijk is het niet. Gr, Dutchstar |
|
||||
|
||||
Ik zit met BL 5.9 nu ben ik er zeker van dat mijn iPhone voor september 2008 gebouwd is. Heb zonet mijn mailtjes nog eens bekeken van de conversatie met de verkoper en die dateren van eind augustus. Aangezien de iPhone uit Amerika komt (bewijs) aankoopticket e.d. , is hij zonder twijfel voor de periode september 08 geproduceerd.
Dus moeten er toch al voor septemeber 08 iPhones met BL 5.9 geproduceerd zijn. Kan het ook zijn dat er iets verkeerd gelopen is in het checkup van mijn BL? |
|
|||
|
|||
ZOjuist via BBdowngrader uit cydia geprobeert. helaas zonder resultaat. Mijn Iphone heeft een manufacture datum van week 32 2008.
Ik krijg de melding: Error downgrade baseband not sucesfully. YOU FAIL! Helaas. Het wachten gaat door op een fix! Groeten, Guido |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt 3G trouwens wel als je unlockt via yellowsnow? Anders kan ik net zo goed laten zoals het nu is. Alles werkt, behalve 3G Laatst gewijzigd door northernstar; 22-04-09 om 15:38. |
|
|||
|
|||
Ja hoor 3G werkt perfect op mijn yellowsnow-unlocked iPhone.
|
|
|||
|
|||
Jeeh ik heb bootloader 5.8 !
thx voor al jullie hulp ! |
|
|||
|
|||
@nothernstar, waarschijnlijk is die poort geblokkeerd door je router...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb net succesvol een 3G van een maat geunlocktt (FW2.2.1)dikke huldee!!
mijn puntje van aandacht: hij kreeg een foutmelding (zie printscreen in bijlage) maar hierna ging het laden toch door. ik weet niet welke bootloader hij had overigens. miss wel handig om te weten,maargoedd ik ga partyeen eindelijk gelukt!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had hetzelfde? |
|
|||
|
|||
Citaat:
heel raar hij kreeg die melding, maar het balkje laadde toch door zei hij toen tripte zn telefoon nogal. Eerst stond er niks bij zn modemfirmware en daarna gwn 02.28.00. Dus ik heb daarna FW 2.2 erop gezet, quickpwn, yellowsnow dat hele verhaal en nu doet ie het dus gewoon. |
|
|||
|
|||
Hè jammer, ik heb 5.(0)9
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zien welke bootloader ik heb?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Bootloader downgrade van 5.09 naar 5.08 | vietnguyen | Unlock | 2 | 11-02-10 10:14 |
bootloader van 4,6 nr 3,8 door geohot | truckdiver | Archief | 1 | 13-02-08 20:04 |
bootloader van 3.9 upgraden naar bl 4.6 | sabatie | Unlock [archief] | 9 | 13-02-08 13:11 |
|
|