Bootloader 5.8 van 3G exploit ? :) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ok , nu ben ik bezig met via mobile terminal dat DownBB gedeelte te doen. Maar nu zegtie dat als ik Bootloader 5.9 heb dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ok , nu ben ik bezig met via mobile terminal dat DownBB gedeelte te doen. Maar nu zegtie dat als ik Bootloader 5.9 heb dat ik mn iphone ernstig kan beschadigen. hoe kan ik er nu 5.8 op krijgen ipv 5.9?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je kan je bootloader niet downgraden. Je zult moeten wachten tot er een unlock is voor je baseband.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
weet iemand of de rebelsim gaat werken op Bootloader 6.02.. zuchhhtt
of anders de ifoneguidesim.. iemand die het werkend heeft ?? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Via iClarified is het mij ook gelukt om de terug op 2.28 te komen.
Heel simpel en makkelijk geen gezeur meer met eep files of wat dan ook. Een kind doet de was ;-) |
|
|||
|
|||
wat gebeurrd er als je bootloader 5.9 hebt en je gaat toch door met de stappen? iemand al eens geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar je kan het altijd proberen op eigen risico. Maar las je geen problemen wilt zou ik het afraden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
zie eerdere post om je bootloader te checken voor je je Baseband kan downgraden.. Hier staat een hele mooie handleiding om je boodloader te checken: How to Check Your iPhone Bootloader Version (Windows) http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=3570 En voor MAC gebruikers, kijk dan hier: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=3569 En hier hoe je ‘m moet downgraden: How to Downgrade Your iPhone 3G 2.30 (2.2.1) Baseband for Unlock http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=3583 Tims Bootloader Bleek 6.02 te zijn . splinternieuwe iPhone. Mijn vraag was of het iemand al gelukt is Ik heb inmiddels verder gezocht en blijkbaar is deze té nieuw om te downgraden. @ Fasty klopt wil 2 dingen. 1 kijken of downgraden gaat lukken voor softunl. of 2 rebelsim werkend krijgen deze zou moeten werken op 2.2.1 maar doet niets. getest met ifoneg.sim vodafone vol in beeld.. helaas houd ie deze niet vast en gaat over naar geen service Laatst gewijzigd door jetgadget; 19-04-09 om 14:18. |
|
|||
|
|||
Ik wil wel proberen om mijn iphone te unlocken met de DownBB, het zal vast niet lukken met mijn 6.02 bootloader. Maar kan het kwaad als ik het uit probeer? Ik vind het niet erg als ik eventueel moet herstellen, als hij het daarna maar weet doet.
|
|
|||
|
|||
Ik wilde even laten weten dat ik ook net succesvol mijn 2e iPhone's baseband gedowngrade heb!! Dit is een Amerikaanse die gelockt was op AT&T, firmware 2.2.1 & BB 20.30.03. Heel slim geupdate door de vorige eigenaar en die wilde er daarom vanaf . Heb via de link van jetgadget (bedankt!) ff mijn bootloader gecheckt, en hij bleek 5.8 te hebben. Vervolgens de tutorial van de andere link gebruikt, en echt; een kind kan de was doen. Draait super op het NL KPN netwerk!
Me = happy! |
|
|||
|
|||
Weet iemand vanaf welke datum ongeveer iPhones met een bootloader hoger dan 5.8 zijn geleverd?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en? heb je het al geprobeerd.. vrees dat het niets uit gaat halen..
|
|
|||
|
|||
Het heeft niet gewerkt, hoe kon het ook anders
Ik hoop dat er snel andere opties beschikbaar zijn! |
|
|||
|
|||
Citaat:
ok ik heb een map gemaakt, minicom gedownload maar hoe ssh ik m in mn iphone? waar open ik dus hetgeen waar je de commando's etc in moet voeren? die stap gaat net iets te snel voor mij.. |
|
||||
|
||||
Download openssh en download mobile terminal uit cydia en dan kan je alles doen zoals beschreven.
|
|
||||
|
||||
nieuwe app in cydia die ervoor zorgt dat je BB kunt donwgraden. .... iemand al ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
check wel ff vantevoren of je wel echt BL 5.0.8 hebt want anders kun je je iPhone echt beschadigen. succes en voor goede stap voor stap guides check je www.iclarified.com
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja kheb het probleem nog niet dus khoef het momenteel nog niet te gebruiken. Mijn iPhone komt uit amerika en is van voor de periode van de 5.9 dus normaal zit ik op 5.8 heb nie veel zin om alle commando's in te geven in terminal om te weten of ik juist zit als ik het nog niet nodig heb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Bootloader downgrade van 5.09 naar 5.08 | vietnguyen | Unlock | 2 | 11-02-10 10:14 |
bootloader van 4,6 nr 3,8 door geohot | truckdiver | Archief | 1 | 13-02-08 20:04 |
bootloader van 3.9 upgraden naar bl 4.6 | sabatie | Unlock [archief] | 9 | 13-02-08 13:11 |
|
|