Bootloader 5.8 van 3G exploit ? :) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) in putty heb ik mijn serial device veranderd zoals het moet en opgeslagen als DFL. Maar als ik nu minicom -w indruk komt er het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
in putty heb ik mijn serial device veranderd zoals het moet en opgeslagen als DFL.
Maar als ik nu minicom -w indruk komt er het volgende: Device /dev/tty.debug is locked. weet iemand hier wat voor? alvast bedankt
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
" (1) Zorg dat je een map etc hebt staan in usr van je iPhone. Dat kan je doen met winscp. (Als deze er nog niet staat, druk F7 om een map aan te maken en noem deze "etc" (zonder aanhalingstekens).) " Dutchstar~ |
|
||||
|
||||
Citaat:
die heb ik aangemaakt zoals het hoort |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone is op de bon van augustus bij Tmobile verkocht, dus sowieso voor september 2008 gemaakt. Maar het unlocken via het 3G baseband app in Cydia werkt niet.
Iemand die me hiermee kan helpen? Mensen in de omgeving Arnhem stuur me een PM pls. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb precies het zelfde gedaan als bovenstaande links, en het is echt gelukt |
|
|||
|
|||
Hoton, ben blij voor je. Mij lukt het helaas maar niet!
|
|
||||
|
||||
One-click oplossing voor BB-downgrade 02.30.03 en hoger i.c.m. bootloader 5.08/
Op de site van modmyi, trok een onderwerp mijn aandacht: Het zou nu mogelijk moeten zijn alle basebands na 02.28.00 te downgraden mits je bootloader 5.(0)8 is.
Ik heb een 3G 16GB 'speelPhone' uit de US waarop ik inmiddels OS 3.0 beta 5 had draaien incl. de baseband 04.26.08. Ik wist inmiddels dat de bootloader 5.08 is en had hem ook al met QuickPwn jailbroken. Het proberen waard dus. Ik heb vervolgens deze tutorial doorgelezen en de stappen daarin geprobeerd. Direct een probleem: in Icy is het genoemde programma '3G Baseband Downgrade' niet (meer) te vinden. Wel vond ik '3G Fuzzyband Downgrader' en heb die geïnstalleerd. Bleek helaas niet te werken met 3.0. Maar nu komt het (voor mij) goede nieuws: dit programma werkt perfect op FW 2.2.1! Ik heb dus weer gedowngrade naar 2.2.1, jailbreak uitgevoerd en 3G Fuzzyband Downgrader geïnstalleerd. Dit programma checkt je bootloader- en basebandversie en als die in orde zijn downgrade het je baseband. Geen gekl**t meer in terminal of via SSH, alleen even aanklikken. Een paar minuten wachten en klaar is Kees. Mijn iPhone, die inmiddels alle basebands vanaf 02.30.03 heeft gehad, is weer voorzien van 02.28.00! Zie de plaatjes. Daarna heb ik Yellowsn0w gedraaid (juiste source toevoegen in Cydia: iClarified), je iPhone opnieuw opstarten en hij is weer unlocked! Ook hier: zie de plaatjes. Hiermee is wat mij betreft ook uit de wereld dat, als je QuickPwn zou gebruiken, Yellowsn0w niet/nooit meer zou werken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er al een mogelijkheid om simpel je bootloader te vinden/zien? Heb nu Yellowsn0w draaien, maar ben benieuwd... |
|
||||
|
||||
Je kunt die 3G Fuzzyband downgrader gebruiken om hem te controleren.
|
|||
|
|||
Maar nog steeds geen oplossing voor mensen die op bootloader 5.9 zitten..Zijn er inmiddels al ontwikkelingen gaande om bootloader 5.9+ te unlocken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me hetzelfde af. Zit al wekenlang deze site in de gaten te houden, maar voor bootloader 5.9 kom ik niets tegen helaas. Iemand nieuws/geruchten?
|
|
|||
|
|||
Zal waarschijnlijk ook nog wel even duren.
Heb het net trouwens even geprobeerd met een van de demo's hier in de winkel (eerste productie lichting) en deze werkte in een keer met downgraden. Toch weer een mooie ontwikkeling! |
|
|||
|
|||
Je kan toch aan het serienummer van de iPhone zien in welke week hij is gefabriceerd. Ik ga er woensdag een overkopen en het serienummer begint met 83830B Dan is hij toch in week 30 gemaakt. Dus voor September 2008? Denken jullie dat ik hem dan kan downgraden? Haar iPhone is niet gejailbreaked en ze weet ook niet hoe het moet dus kan je het op deze manier een beetje zeggen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Bootloader downgrade van 5.09 naar 5.08 | vietnguyen | Unlock | 2 | 11-02-10 10:14 |
bootloader van 4,6 nr 3,8 door geohot | truckdiver | Archief | 1 | 13-02-08 20:04 |
bootloader van 3.9 upgraden naar bl 4.6 | sabatie | Unlock [archief] | 9 | 13-02-08 13:11 |
|
|