Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aaifoon Helaas, bij werkt het nog niet met mijn Vodafone abonnement. De iPhone heb ik gejailbreaked met Yellowsn0w. (mijn wifi verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ultrasnow
Als je een Iphone 3g hebt met een firmware 2.2.1. met baseband 2.28. Unlocked en jailbroken. Kan je dan de officiciele firmware installeren (3.0) Daarna rendsnow gebruiken om het opnieuw te jailbreken? En dan ultrasnow installeren?
Heeft iemand al ervaring hiermee? |
|
|||
|
|||
kan niemadn een custom firmware maken met ultrasnow erbij in
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Na paar keer restarten werkt mijn vodafone sim!
Eindelijk ben ik af van t-mobile. Waardeloze dekking hebben ze! |
|
|||
|
|||
dan ben ik ten einde raad..... is er geen app waarmee je via windows een app naar iphone kunt pushen"?
|
|
||||
|
||||
heb je dit al gelezen? iPhone 3G unlock ultrasn0w nu beschikbaar in Cydia en Icy > Nieuws > iPhoneclub.nl
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zou misschien mogelijk kunnen zijn om via terminal de boel te installeren, maar dan zou je ultrasn0w los moeten hebben en het ergens op root zetten. Maar daar moet iemand die daar verstand van heeft maar even op verder gaan, ik zou niet weten of het daadwerkelijk kan. Laatst gewijzigd door Chrisl; 23-06-09 om 11:32. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand snelheid van t-mobile met andere providers vergeleken?
Laatst gewijzigd door mirsalimov; 23-06-09 om 11:33. |
|
|||
|
|||
gelezen
Citaat:
Jazeker heb ik dat gelezen. Maar ik ben ook voorzichtig. Had behoorlijk wat problemen met de upgrade van mijn iphone 2g. Had de officiele os 3 geinstalleerd over een jailbroken en unlocked 2.2.1. Daarna probeerde ik deze te upgraden met een custom 3.0. En toen allerlei ellende. Is uiteindelijk gelukt, terug naar 1.4 ==> 2.2 en gedoe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zowel een Telfort sim als Vodafone sim geprobeerd en beiden werken gewoon goed en snel/.
3G ook uiteraard |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar is het ook sneller, of juist langzamer??? |
|
|||
|
|||
Hoe zit het met de iPhone, wanneer je AT&T hebt als legale provider, maar je wilt hem usen op KPN/Hi, je moet hem toch eerst zien te activaten? Gaat dat automatisch in redsn0w of niet?
|
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon geupgrade via iTunes, daarna met redsnow gejailbreaked, en dan via cydia ultrasnow geinstalleerd. werkte perfect.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe voeg je die "repo" toe????
ik vind ultrasnow nl. niet... mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
en als je dit hebt gedaan kan je gewoon ultrasn0w downloaden succes!! |
|
|||
|
|||
jailbreak gedaan, net met ultrasn0w unlocked en dan gewoon niks hebben om je simkaart in die iphone te doen (geen paperclip te vinden) frustrerend
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|