Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Het werkt echt perfect! makkelijker dan 2.2.1 had ik zo het idee. want dat is me nooit gelukt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het werkt echt perfect! makkelijker dan 2.2.1 had ik zo het idee. want dat is me nooit gelukt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
WAHOOOOOOOOOOO het is gelukt .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vorige keer veel gezeik gehad met de unlock op de 3G toen ik van 2.2 naar 2.2.1 ging.. vandaar de Rebelsim nu. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb mijn telefoon gejailbreaked en alles werkt hier, zelfs YouTube, ik kan inloggen en al mijn video's zien. Voor wat betreft de unlock, ik heb hem voor de gein geïnstalleerd om te kijken wat het allemaal doet, als ik de reacties om me heen lees dan werkt het prima!
|
|||
|
|||
Met een org. T-Mobile iPhone + 3g enabled moest ik steeds opnieuw de pincode invoeren, hierna 3g uitgeschakeld, nogmaals ultrasn0w uitgevoerd en toen werkte het perfect.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
System Library LaunchDaemons org.iphone-dev.ultrasn0w.plist usr bin ultrasnow De unlock wordt aangestuurd door de lauch demon, deze wordt elke keer als je je iPhone aanzet opgestart. Ik heb nog geen verklaring kunnen vinden over wat het bestand ultrasnow in usr - bin precies doet (dus hoe de baseband precies voor de gek wordt gehouden). |
|
||||
|
||||
Ok, maar wel goed om te weten...
Ben ook benieuwd wat het precies doet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat van die pincode heb ik ook gehad maar dat is vanzelf weggegaan....Ben iig blij dat ie werkt....eindelijk! |
|
|||
|
|||
Bij mij is ook alles gelukt in één keer, loopt weer als een zonnetje met mn Telfort simkaart.
Maar vandaar dus dat hij iets langzamer opstart dan normaal, omdat die demon elke keer bij het opstarten in werking moet treden... mja zo technisch ben ik niet, dus voor mij is het belangrijk dat hij het gewoon lekker doet |
|
|||
|
|||
goed ik even een snelle vraag, als je met ultra snow wil unlocken, moet je dus eerst redsnow gebruiken.. maar redsnow vraagt om een ipsw bestand? welk bestand is dat dan |
|
||||
|
||||
het 3.0 bestand dat je gebruikt hebt om je iphone te updaten.
|
|||
|
|||
Citaat:
Is totaal niet moeilijk en snel gebeurd! Vooral de unlock!! Helaas wel de filmpjes van Cycorder kwijt |
|
|||
|
|||
iemand enig idee>????? cydia klapt er steeds uit kan ik dus helemaal niets mee en icy kan ik de repo wel invoeren maar als ik hem wil installeren dan geeft hij een error aan namelijjk de volgende:
Package ''ultrasnow'' cannot be installed (DPKG returned error #2) More info can probably be found in console log. als ik op consolelog druk krijg ik dpkgarse error, in file '/var/lib/status near line 26 package 'firmware;: duplicate value for user-definied field 'name' |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het om met RedSnow opnieuw te jailbreaken en vervolgens ALLEEN Cydia aan te vinken en niet icy
|
|
|||
|
|||
werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Bij mij vroeg die dat niet eens, maar ik heb nu alleen Cydia en niet die losse app die "installer" heet. Al snap ik sowieso niet waarvoor die is.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het ispw-bestand waarmee je 3.0 op je iPhone hebt gezet.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
toch? als dat bevestigd is ga k eens even proberen of het lukt! Laatst gewijzigd door nlchaosnl; 23-06-09 om 19:07. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|