Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem, ik wil heel graag updaten naar 3.0. Mijn iphone 3G komt uit Amerika, en is AT&T gelocked. Ik zit nu op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem, ik wil heel graag updaten naar 3.0. Mijn iphone 3G komt uit Amerika, en is AT&T gelocked. Ik zit nu op 2.2(lang verhaal, zat eigenlijk op 2.2.1 maar moest terug), unlocked met yellowsn0w.
Nu is mijn Wi-Fi een tijdje terug kapot gegaan, heb alles gedaan, zelf een complete restore(vandaar 2.2, gebruikte Quicksn0w om mijn telefoon te jailbreaken en te unlocken via de computer en dat werkte alleen op 2.2) Maar ik weet dus eigenlijk zeker dat mijn Wi-Fi chip gewoon kapot is. Als ik mijn telefoon update, krijg ik dus FW3.0 op mijn iphone inclusief de nieuwste BB. Dat moet ook, voor de nieuwe ultrasn0w. Maar aangezien ik geen Wi-Fi hebt, geen 3G(omdat als ik hem update, gelijk een simlock opzit dus ook geen internet van de sim zelf), dus kan ik Cydia niet in, om ultrasn0w te installeren. Ik kreeg van een gebruiker hier op iphoneclub een tip om dit via Pwnagetool te doen, daarmee kon je cydia app's in de ISPW bestand inbakken, en dan het ISPW bestand erop te zetten. Nu ben ik een windows gebruiker en geen mac. Voor windows is er geen pwnagetool beschikbaar nu(en misschien komt die er helemaal niet meer?) Heeft er iemand een oplossing om dit te doen, of kan iemand een ISPW bestand maken via bijvoorbeeld Pwnagetool met ultrasn0w ingebakken? ik wil zo graag naar 3.0, maar door mijn Wi-Fi kan dit niet. owja, kreeg ook nog de tip om het via de installerapp te doen, maar als ik het goed heb, werkt dat alleen maar op 2.x? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ultrasn0w werkt goed! Installeren, rebooten en hij pakt hem direct!
Mooi werkt iphone Dev! |
|
||||
|
||||
Het werk allemal wel goed maar ik kan geen sms onvangen met vodafone.
Heeft iemand deze probleem? |
|
|||
|
|||
ok, ik heb nu deze versie gedownload: iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw is dat de goede firmware? althans is dat dezelfde die itunes met de update op de iphone zet?
|
|
|||
|
|||
Is er hier iemand die bij Mobistar zit en kan bevestigen dat het werkt.
Want van mij werkt het dus niet. Ik wachtte hier al maanden op... |
|
|||
|
|||
zou iemand een duidelijke jailbreak/unlock- handleiding willen maken? zoals ook staan bij beginnners etc, etc.
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Ik heb sinds Ultrasn0w superveel last van lag.. Het loopt allemaal erg hakkerig. Wi-Fi valt regelmatig weg. Meer mensen hier last van? Het is bijna niet te doen.
|
|
|||
|
|||
Kan het even niet meer volgen, wat gebruiken we nu voor de Jailbrake? Als ik op de DEV site kijk staat daar nog steeds dat deze niet gesupport wordt voor een gelockte 3G?? Klopt het dat het nu alleen via een Mac kan? (dan moet ik mijn vrouw even achter de Mac weghalen ;-) )
Edit: got it. Ik ga direct aan de slag Laatst gewijzigd door NMD; 23-06-09 om 21:06. |
|
||||
|
||||
Vodafone heeft een storing. Zelfs klantenservice is niet te bereiken.
|
|
||||
|
||||
kan iemand me kort vertellen wat ik moet, ik ga er van uit dat als volgt gaat:
1- Upgrade naar 3.0 in itunes 2- Jailbreaken met pwntool maar welke firmwire bestand kies ik dan??? 3- Repo's toevoegen 4- Ultrasn0w downloaden en installeren kan iemand me helpen? mvg
|
||||
|
||||
Je moet redsn0w gebruiken, kijk hier voor de download: Dev-Team Blog
Voor de firmware kijk hier: http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier helaas. Als ik een spelletje doe met GSM functionaliteit (en dus de unlock aan) schokt het enooooorm. Hele tijd hakkeltjes zeg maar. Als ik reboot en hem gelockt hou door de sim niet in te toetsen loopt het allemaal prima.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
het is dus voor de Iphone 3G hé? |
|
|||
|
|||
Mensen wat als jullie FS5 Hockey free edition downloaden bijv. Die draaide hier prima op mijn 2.2.1 iPhone zonder simkaart er toen in (omdat ie dus gelockt is) nu met 3.0 unlocked draait het voor geen *** zodra ik de belfunctionaliteit aan heb gedaan en dus ultrasn0w heb draaien. Doet het programma elke seconde iets ofzo?
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om weer apps te downloaden en dan te gebruiken op de iPhone? op 2.2.1 lukte dat namelijk wel nog.
|
|
||||
|
||||
Net toen ik opnieuw verbinding maakte, kreeg ik opeens "ongeldige simkaart"
Meer mensen hier last van, zou morgen kijken of het nog eens gebeurt, of of het eenmalig was. |
|
|||
|
|||
Ahhh...daar komen de eerste probleempjes. Toch maar even wachten met updaten...
|
|
|||
|
|||
Hij werkt. Ik ben zo gelukkig!!!
|
|
||||
|
||||
is het niet morgelijk om met 2.2.1 baseband 2.30 om met ultrasnow te unlocken ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|