Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Oftewel, het is dus toch gelukt???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Oftewel, het is dus toch gelukt???
|
|
|
||||
|
||||
[FONT=Helv][SIZE=2][FONT=Helv][SIZE=2]Hallo,
Nog even een vraag: - Je zegt "Zoek naar UltraSn0w in Cydia en installeer deze". Kan ik dat als zoek opdracht ingeven en hoe installeer ik deze? - Moet ik dan een Wi-Fi verbinding hebben? - Tevens lees ik de hele tijd iets over YellowSn0w, maar die heb ik nooit geïnstalleerd. Mijn iPhone is orgineel. Werkt het daar ook op? Gr Eddie [/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT] |
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een idee voor mij hoe ik ultrasnow erop kan zetten zonde rmijn Wi-Fi? krijg Wi-Fi niet meer aan de praat.
|
|
|||
|
|||
Ik snap er geen bal van. Voor een iphone die gelocked is werkt redsn0w niet lees ik, dan moet je het doen via ultrasn0w. Maar ultrasn0w moet je weer downloaden via cydia dus dat kan enkel met een gejailbreakte iphone. Hoe moet ik nou jailbreaken als het niet kan via redsn0w omdat ik een gelockte iphone heb?
|
|
||||
|
||||
Nog even een vraag:
- Je zegt "Zoek naar UltraSn0w in Cydia en installeer deze". Kan ik dat als zoek opdracht ingeven en hoe installeer ik deze? - Moet ik dan een Wi-Fi verbinding hebben? - Tevens lees ik de hele tijd iets over YellowSn0w, maar die heb ik nooit geïnstalleerd. Mijn iPhone is orgineel. Werkt het daar ook op? Gr Eddie |
|
|||
|
|||
yeah!!
je wil ook niet weten wat voor gezeik ik had om t in Cydia gedownload te krijgen... kwam met ongelooflijk veel vautmeldingen.. maar blijkbaar toch goed geinstalleerd op de een of andere manier... EDIT: ik zal idd even mn specs aanpassen, thanks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wi-Fi zou ik wel doen, gaat een stuk sneller. Zonder Yellowsn0w kan het ook gewoon hoor... Laatst gewijzigd door Chrisl; 23-06-09 om 14:50. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Graag gedaan en veel plezier er mee... |
|
|||
|
|||
Volgens mij geldt dat niet voor T-Mobile gebruikers hoor. Ik heb het in ieder geval niet gedaan en bij mij werkt hij als een zonnetje
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Vervolgens download je redsnOw 0.7.2 en jailbreak jij je Iphone 3. Vervolgens voeg je de ultrasn0w source in zoals deze is aangegeven op het dev team blog 4. Dan zoeken op ultrasn0w en deze installeren 5. Reboot vervolgens je iPhone en klaar is kees Let wel dat je een wi-fi verbinding nodig hebt nadat jij je telefoon hebt geupdate naar phone os 3.0 en de jailbreak hebt toegepast, anders kan je geen ultrasn0w downloaden via je iPhone. |
|
||||
|
||||
Ik heb even een aantal pagina's terug gelezen. Wat mij opvalt is dat veel mensen niet goed lezen hoe de Iphone 3.0FW moet worden ge- jailbreaked \ unlocked. Is het niet een idee dat mensen eerst even de tutorial doorlezen op bijvoorbeeld iClarified(iClarified - iPhone - How to Unlock the iPhone 3G Using UltraSn0w). Misschien moeten we deze tutorial maar eens gaan vertalen en aan de handleidingen toevoegen.
Het topic wordt zo onoverzichtelijk van alle vragen die men zelf vaak kan beantwoorden.... Ik ga mijn Iphone trouwens vanavond Jailbreaken/Unlocken. |
|
|||
|
|||
Oke dankje, het kan dus wél met redsn0w. Ik zie nu trouwens dat ik redsn0w 0.7.1 heb. Maakt dat uit? Na de jailbreak is het toch klaar toch? Dus een iets oudere versie is geen ramp?
|
|
|||
|
|||
Als ik het dus goed begrijp kan ik de iPhone 3G 2.2.1 met Rebelsim dus via Redsnow werkent krijgen voor 3.0? De unlock is dan ook uitgevoerd?
Ultrasnow werkt hier niet voor toch? Laatst gewijzigd door kwak; 23-06-09 om 14:40. |
|
|||
|
|||
Werkt prima, 3.0 met Pwnagetool dan via Cydia Ultrasn0w erop, reboot. Done.
(op een Swisscom 8GB iPhone) |
|
||||
|
||||
Eigenlijk moet de eerste post ff aangepast worden met deze handleiding.
Zou een hoop vragen schelen idd... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@Chrisl: aan jou de eer deze keer
|
|||
|
|||
Heb je je Wi-Fi niet beveiligd? Want dan moet je wel het goede wachtwoord ingeven.
|
|
||||
|
||||
MsG, niet vervelend bedoeld maar lees aub even het dev team blog daar staat exact wat je nodig hebt en welke handelingen je moet uitvoeren om de unlock uit te voeren.
|
|
|||
|
|||
works like a charm ^^
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|