Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een iphone 3G 8GB met een engelse O2 simlock. ik heb cydia en ik heb ultrasn0w geinstalleerd, maar elke andere simkaart die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ultrasn0w werkt niet
hoi, ik heb een iphone 3G 8GB met een engelse O2 simlock.
ik heb cydia en ik heb ultrasn0w geinstalleerd, maar elke andere simkaart die ik gebruik werkt niet....HULP ALSJEBLIEFT |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer anders Ultrasn0w eens te verwijderen, iPhone opnieuw opstarten, Ultrasn0w opnieuw installeren, iPhone weer opstarten en kijken of het dan wel werkt.
|
|||
|
|||
al 3 keer geherinstalleerd.....alles schijnt goed te werken maar ik heb sims van verschillende providers geprobeerd...geeneen werkt...krijg of de melding 'geen service' of de balk blijft leeg...........
|
|
||||
|
||||
tot welke software kun je unlocke met ultrasnow ? heb nu 3.0.1, werkt prima...maa wil best nieuwe firmware...
|
|
||||
|
||||
Ligt direct niet aan de software, maar je baseband. Tot baseband 04.26.08 (wat je krijgt door te updaten naar OS 3.0.1) kan je updaten met Ultrasn0w. Vanaf firmware 3.1 (baseband 05.11.07) moet je updaten met Blacksn0w.
|
|||
|
|||
beetje oud topic dit, maar probeer hier toch mijn vraag te stellen.
Heb mijn iphone gejailbreakt en geprobeert te unlocken met ultrasn0w nou heb ik ultrasnow via cydia geinstalleerd en uitgevoerd alleen nu heb ik geen bereik met de iphone...er staat "geen service" en wat ik ook probeer, ik krijg maar geen bereik. wat doe ik fout?, of komt het door mijn firmware? (3.1.3(7E18)) carrier 5.1 |
|
||||
|
||||
3.1.3 is nog niet te unlocken.
|
|
|||
|
|||
kan/ wil iemand mij helpen met het volgende probleem.
ik heb een 3g 16gb met 3.0 en baseband 04.26.08 hij komt vermoedelijk uit engeland. het unlocken lukt me niet ik heb ultrasn0w meerdere malen geinstalleerd en verwijderd telefoon meerdere keren opgestart, want als ik hem hebt geunlockt volgens de juiste procedure, en stopt de sim na het opnieuw opstarten erin, staat er links bovenin zoeken (waar je antenne signaal normaal staat) en hij blijft maar zoeken zoeken en zoeken. ga ik naar cydia dan geeft die een error aan, nodata 1 nodata2 repo666.ultrasnow.com failed to fetch. binzip2 Ik heb gekeken bij wiki en overal en nergens, is er iemand bekend met dit probleem en/of weet een oplossing GRAAGgggggg ik weet ook niet of ultras0w nog werkt ivm ouderdom. kan ik anders 3.1.2 installeren op de een of andere manier (geen 3.1.3 word me alleen aangeboden bij itunes) of kan het met een ander programma. alvast bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|