Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand problemen met youtube? Hij wil geen verbinding meer maken......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand problemen met youtube? Hij wil geen verbinding meer maken...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
you tube werkt perfect hier.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een probleem. Ultrasn0w werkt niet goed bij mij.
Ik reboot mijn iphone en vul pincode in. Maakt berijk en alles werkt goed. Tot na een tijdje het berijk zomaar wegvalt. Heb geen button "netwerken" meer in instellingen dus zet vliegtuigmodus aan en uit. Daarna krijg ik een melding "fout met simkaart" en staat er in mij. Statusbar "ongeldige simkaart", zet vliegtuigmodus weer aan en uit, maar weer hetzelfde. Reboot mijn iphone, geef pincode in en het werkt weer tot na een tijdje hezelfde weer gebeurt. Het is jammer, en hou het zo maar tot 17 juli ( kan gewoon bellen maar moet daarvoor rebooten en ben niet constant verbonden met een netwerk, dus kan noet gebeld worden) want dan kan ik mijn telfoon bij orange laten unlocken. |
|
|||
|
|||
Als je ABO hebt ga even naar de winkel en vraag een nieuw simkaartje, vaak is er iets mis met het kaartje.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb bijna iets hetzelfde ! bij mij valt het signaal heel vaak weg als je ultra snow er nou eens afhaal hem instaleert zonder simkaart en daarna weer een simkaart invoeren werkt dit ??? Greetz Bas |
|
|||
|
|||
Geweldig!!
vodafone simcard doet het!! Heb een gesimlockte iphone 3G met de nieuwe 3.0 EN cydia! Dank allen op dit forum! Laatst gewijzigd door AXGTI; 25-06-09 om 19:47. |
|
|||
|
|||
Helaas helaas.
Hij lijkt het te doen met een Vodafone sim. Echter, is het niet betrouwbaar. Als ik iemand bel kan ik gebelt worden. Ook wel een paar keer, maar na een (korte) tijd kan ik alleen nog maar bellen en SMS versturen. Ontvangen lukt dan niet voordat ik weer iemand gebeld heb. Iemand anders ook deze ervaring ? Het is dus zeker niet betrouwbaar, en dus maar wachten tot mijn T-Mobile ingaat.....of wellicht een nieuwe versie van Ultrasn0w (Overigens valt de verbinding niet weg, de streepjes blijven gewoon vol naast het Vodafone ... NL) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hoe nog maar 3 weken te wachten voor unlock bij orange, dus tijdelijk dit maar... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles, maar dan ook werkelijk alles doet het. Ik heb geen schommelend bereik en het is zelfs beter dan met Yellowsn0w. Youtube doet het en het systeem werkt minstens net zo snel. Ik heb dus niks van alle problemen die hier zijn verteld. Ik heb hem gewoon in DFU gezet en een restore gedaan van 2.2 naar 3.0. Daarna Redsn0w geïnstalleerd met Cydia en Icy. Cydia kon ik toen niet updaten door bepaalde errors. Voor de zekerheid even 3G uitgezet. Toch kon ik wel Ultrasn0w installeren. Echter was ik niet gerust. Even het internet afgespeurd en dan blijkt dat je beter alleen Cydia kan installeren i.v.m. die errors, dus opnieuw een jailbreak gedaan. Ultrasn0w was nog geïnstalleerd. Met als gevolg een uitstekend werkende Iphone 3.0 Ultrasn0w. Ik heb Vodafone en ik hoop dat mensen hier wat aan hebben. |
|
|||
|
|||
is er iemand in de buurt van rotterdam die kan unlocken en jailbreaken?
ik vond de vorige Qckpwn veel makkelijker met de links... ik ben niet echt handig er in. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dat probleem dat mensen me bellen ik zie dat ze bellen maar als ik opneem hoor ik niks .
Als ik wil bellen hetzelfde probleem ,ik heb dit niet eerder gehad . Heb een 3g jailbreak met redsn0w en unlock met ultrasn0w de eerste 3 dagen werkte dit perfect. Als dit gebeurt heb ik bijna geen signaal ,weet iemand waar dit aan kan liggen? Heb trouwens een vodafone sim erin zitten. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat quickpwn ook snel komt, hen gewoon pwn en deze beide geprobeerd, en t lukt me geen van beide
|
|
||||
|
||||
Hier werkt alles vlotjes. Ben heel tevreden met de jailbraik en de unlock...
Goed gedaan dev team! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn 3G was jailbroken en unlocked, nu gewoon de jailbraek erover, dit maal zonder Icy, et voila, alles terug tip top. Oh ja, heb wel via Cydia even Winterboard opnieuw geinstalleerd. Vele malen dank! |
|
||||
|
||||
Mijn iphone 3G is succesvol gejailbreakt en geupdate met redsnow ultrasnow werkt perfect...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|