Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag een update gedaan naar 3.0, jailbreak gedaan enz. werkt allemaal prima Enige wat ik nergens kon vinden is of ik nu de PIN-code van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanmiddag een update gedaan naar 3.0, jailbreak gedaan enz. werkt allemaal prima
Enige wat ik nergens kon vinden is of ik nu de PIN-code van m'n SIM-kaart weer aan kan zetten? Ik weet dat dit niet ondersteund werd door yellowsn0w dus vandaar dat ie uit staat. Iemand hier ervaring mee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
settings-general-phone-SIM PIN-change pin...
|
||||
|
||||
ik ben hier terug alles verloopt goed, tot de laatste stap, als ik in cydia ultrasn0w download lukt het maar als hij aan het installeren begint krijg ik het volgende:
sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (2) Kan iemand mij helpen? mvg
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De Hi prepaidsim doet het nu ook. Oplossing: die sim erin en ultrasn0w opnieuw installeren. Wie weet heeft iemand anders hier wat aan. Yep, ultrasn0w werkt ook met simpin.
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen?? Mijn Wi-Fi werkt niet meer sinds mijn upadte naar 2.2.1. vind helemaal niks meer. En nu kan ik ultrasnow er niet op zetten.. Kan dus niks met mn telefoon. Iemand enig idee..???
|
|
||||
|
||||
Ben gisteren van FW 2.2 naar 3.0 gegaan, was een fluitje van een cent!
Alles werkt zonder problemen, heb tijdens het unlocken voor de zekerheid 3G uitgeschakeld. Een positieve ervaring die ik heb sinds ik 3.0 draai is dat ik een beter 3G ontvangst als met versie 2.2. Hebben meer mensen dit plus punt? Ik gebruik de iPhone met een KPN mobile sim. |
|
||||
|
||||
De ontvangst lijkt hier ook beter te zijn de accuduur iets minder.
Hacking the iPhone since 07-09-'07 Laatst gewijzigd door bluevoice; 24-06-09 om 10:28. |
|
||||
|
||||
@bluevoice
Ik heb wat betreft accuduur geen probleem, zal eens kijken wat de komende dagen veranderd tov 2.2. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En openssh staat er standaard volgens mij ook niet op. Anders had je via de usb dingen op je iphone kunnen zetten. Dus ik weet het ff niet helaas. Je zou de gok kunnen nemen naar 3.0 en dan hopen dat je Wi-Fi weer werkt. Maar dat is wel een grote gok, straks kan je niet meer bellen.. |
|
|||
|
|||
heb al 3.0 maar geen Wi-Fi verbindingen. hij zoekt 2 seconden en dan stopt tie. wat ik zo kon zien staat ssh er niet op idd wee tinet meer wat ik kan doen
|
|
||||
|
||||
je hoeft het niet via SSH te doen, het kan ook via iPhonebrowser of diskaid.
Downloads - iphonebrowser - Google Code DiskAid - USB Flash Drive for iPhone & iPod Touch. Transfer Files betwen your Computer and your iPhone or iPod Touch. Alleen zou je nu dus ultrasn0q los moeten downloaden, ditr ergens in je aifoon plaatsen, en dan vian terminal de boel installeren... Maar je hebt dus ook geen 3G???? Laatst gewijzigd door Michael; 24-06-09 om 11:39. |
|
|||
|
|||
heb beide geinstalleerd wat nu?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo ja : opnieuw jailbreaken (gewoon redsn0w opnieuw starten, je hoeft niet te herstellen) en dan Icy uitgevinkt laten. Hierna Cydia starte en eventueel updaten, voilá. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb iphonebrowser maar in welke map moet hij dan?
|
|
||||
|
||||
ik heb hem nu geunlokt en en niet zooo tevreden, hij heeft om het uur aan dat er geen simkaart geinstalleerd is
|
|
||||
|
||||
Joey, luistert, Je moet wachten op een ander forum lid die ons kan vertellen of dit wel kan op deze manier. Ik heb wel eens op deze manier andere dingen geïnstalleerd maar weet dus niet of het hierbij ook kan. Wacht nou maar gewoon eventjes af, je zal vanzelf wel weer verder geholpen worden. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|