Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jaffang@gmail.com Nee, ik ben toch in de war. De andere simkaart heeft wel een pincode om te openen, is dat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Even de simlock van die sim verwijderen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3G, misschien is het wel de simcode dat ik eerst moest invoeren. Ik dacht steeds dat het de toestel code was dat je nodig had..ik ga het eerst proberen met de simcode. Ik moet wel even wachten, ik heb het namelijk opnieuw jailgebreaked
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
vergeet het activeren en start gewoon redsn0w op. vanaf hier de instructies volgen en het moet lukken. |
|
|||
|
|||
Joepie, het is me gelukt om te unlocken....hahaha...dit bewijs toch weer dat een A technische persoon ben en blond. Ik zag steeds simlocked en ik dacht dat het de toestel lock was maar helaas vergeten dat de andere sim een simpin code had. dom dom dom
|
|
|||
|
|||
ultrasn0w is offline??
Ik probeer de hele ochtend al om ultrasnow te pakken te krijgen, maar de repo lijkt offline te zijn. Any suggestions? Is er trouwens een alternatieve repo waar ik dat bestand ook vandaan kan halen??
I'll be waiting. |
|
|||
|
|||
Heb de telefoon gejailbreakt en is goed gegaan...
Nu wil ik deze unlocken en loop daar tegen het volgende probleem: Ik start Cydia > Manage > Sources > Edit > Add > Typ vervolgens repo666.ultrasn0w.com in > Add source ..... Dan doet hij Verifying url en geeft dan aan... Maar nu geeft hij telkens aan "did not find repository" En kan hier dus niet meer verder komen... -Welke sim moet ik erin doen? (mijn T-mobile sim is nog niet geactiveerd omdat huidige abb van vodafone pas in sept afloopt) -Ik werk met gebruik van Wi-Fi -Moet ik interne instellingen aan/uit hebben staan? Vind het wel raar, want ik krijg de oplossing van dit probleem bijna nergens ook niet gevonden op internet... Zou iemand me kunnen helpen svp |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat het of aan je Wi-Fi verbinding ligt (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt maar goed) of aan de JailBreak (dan moet je effe alle stappen opnieuw uitvoeren). Het maakt niet uit welke sim je erin doet, logischerwijze zal je t-mobile sim natuurlijk niet werken, je vodafone sim wel na unlock. Wanneer dat niet heeft geholpen (het is niet gelukt), download dan de unlock via usb bestand in het andere topic. /EDIT (van een ander topic)
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w Laatst gewijzigd door EN-IS; 11-07-09 om 17:43. |
|
|||
|
|||
Vreemd....
Want via Cydia kan ik wel andere apps downloaden... Dan denk ik niet dat het aan de installatie van jailbreak ligt toch?? Ben het om het kwartier aan het proberen, dan ligt het misschien wel aan die site dan..?? Vaag en raar... Maar kan dat dan ook niet op een andere manier? Met dat USB gebeuren, is dat niet erg ingewikkeld? Tot snel horens! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Okay... Thx, dat is me dus gelukt.... Maar nu heb ik dus ook ineens voortvloeiend uit deze actie geen "standaard" Wi-Fi verbinding meer... (wat jij dus ook hebt gehad) Was wel fijn als dit me gespaard kon blijven enzo... Maar heb jij inmiddels als je Wi-Fi verbinding op orde? Of beter gezegd, hoe krijg ik dat nu wel weer goed (terug) werkend? |
|
|||
|
|||
Moet je de update van ultrasnow doen ? Of is die niet nodig wanneer je iphone al unlocked is?
|
|||
|
|||
Ik vraag me ook af of het verstandig is de nieuwst Ultrasn0w over de 0.6 heen te zetten. Mijn huidige unlock werkt redelijk, maar is een beetje instabiel. Mis heel af en toe een gesprek. De rest werk goed.
|
|
|||
|
|||
ultrasn0w 0.9
ultrasn0w 0.9 is uit!
Dev-Team Blog - Winter Tires ik heb hem al geïnstalleerd op iPhone 3GS en werkt perfect! iemand anders al andere ervaringen ermee? |
|
|||
|
|||
@wiepie04
Zojuist ook geinstalleerd, klinkt misschien gek maar het valt me op dat de verbinding (vodafone) stabieler is.... Voor de rest kan ik er weinig over zeggen, de installatie gaat vrij eenvoudig, klik op update en Cydia vraagt je na de installatie om te herstarten, daarna werkt alles weer naar behoren. Je hoeft dus niet opnieuw te unlocken of jb´en... |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
Bij mij vind mijn iPhone 3Gs opeens helemaal geen Wi-Fi meer nadat ik hem heb gejailbreaked en unlocked. Wat is hier nou aan te doen?
|
|
|||
|
|||
Het is weer zover. Ik heb mijn iphone naar kl*te geholpen.
1.) iPhone 3G 16GB 3.0 - Redsn0w 0.71 - Ultrasn0w 0.6 -Telfort, werkte ok. Elke keer na een reboot moest ik zelf handmatig zoeken naar de Provider. 2.) iPhone 3G 16GB 3.0- Redsn0w 0.71 - Ultrasn0w upgrade naar 0.8 -Telfort, werkte iets beter dan de 0.6. 3.) vandaag heb Ultrasn0w geupgrade naar 0.9-3 en ik heb geen bereik meer (no service) ik heb een totaal nieuwe restore gedaan op mijn iPhone. 4.) iPhone 3G 16GB 3.0 - Redsn0w 0.8 - Ultrasn0w 0.9-3 - Telfort, nog steeds geen bereik. Hebben jullie nog idee? |
|
|||
|
|||
staat er nu op.. ziet er niet goed uit..
|
|
|||
|
|||
Beste allemaal,
Heb sinds vanmiddag een iPhone (had 'em al eerder maar dat mute knopje werkte niet goed, dus kreeg een nieuwe) Heb hem na veel pijn en moeite gejailbreaked (RedSn0w) en geprobeerd om te unlocken (UltraSn0w). MAAR: na het installeren van ultrasn0w, en het insteken van mijn Vodafone kaartje alleen de melding dat ik de iPhone moet aansluiten voor iTunes... Kan iemand mij helpen? Groet, Jason |
|
|||
|
|||
itunes herkend simkaart niet
hebben mensen ook problemen na update ultrasn0w 0.9
nadat ik gisteren deze heb uitgevoerd kan ik geen gebruik maken van iphone via itynes weet iemand wat ik hier aan kan doen Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-07-09 om 09:29. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ultrasn0w 05.14.02 | Need-iPhone | Archief | 1 | 02-11-10 11:27 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 0.93 | memo06 | Unlock | 30 | 22-06-10 01:36 |
iPhone 3G: ultrasn0w | jwptm | Unlock | 11 | 22-03-10 21:37 |
Ultrasn0w | Miichiel | Unlock | 5 | 23-07-09 18:47 |
ultrasn0w is er!!! | owen | Archief | 1 | 23-06-09 09:48 |
|
|