unlock werkt behalve bij m n provider base (belgie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb hier geen oplossing voor gevonden en heb de 3g verkocht en de 3gs gekocht. Maar ik had nooit ontvangst gehad vanaf ik hem okkazie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen oplossing
Heb hier geen oplossing voor gevonden en heb de 3g verkocht en de 3gs gekocht. Maar ik had nooit ontvangst gehad vanaf ik hem okkazie gekocht had. Heb je al geprobeerd met een andere provider?
mvg Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Proximus werkt perfect. Dat is het rare van de zaak.
Ik heb MV aangeschreven om leen nieuwe simkaart op te sturen. Ik kan maar eens proberen om het op deze manier van de baan te helpen. Overschakelen naar een andere provider vind ik niet meteen een oplossing |
|
|||
|
|||
Heb ook vaak het probleem van geen signaal bij MV, nog geen andere providers geprobeerd, nog vorderingen in het onderzoek?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
providers gevonden, toch base geen ontvangst(belgie) | seleiphone | Base | 5 | 12-11-12 10:21 |
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... | stefmen | Koopinformatie België | 37 | 07-08-11 14:30 |
België: Micro SIM BASE België | Colpaert | Overige providers België | 20 | 26-07-10 22:58 |
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen | Morfling | iPhone algemeen | 5 | 17-06-08 12:40 |
HELP! Alles werkt behalve iPod-functie | Quido | Archief | 0 | 08-11-07 22:39 |
|
|