officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Het schermpje met dat hij aan het activeren is en dat dit even kan duren is weg, maar heb nog geen melding dat hij klaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het schermpje met dat hij aan het activeren is en dat dit even kan duren is weg, maar heb nog geen melding dat hij klaar is of simlockvrij...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je moet wel eerst een half uur aan itunes hangen met je eigen simkaart.
Daarna moet je de stekker uit de iphone halen en er weer opnieuw in doen, dan krijg je het scherm dat je iphone simlockvrij is gemaakt. |
|
|||
|
|||
Dank je voor de tip, ga het nu 30 min met mijn eigen sim proberen....
|
|
|||
|
|||
had je al wel bericht gekeregen dat je hem aan i tunes kan hangen?
en ik zou zelf ultrasn0w er af halen. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen bericht gekregen dat ik 'm aan itunes kan hangen, maar heb wel mijn activerings sim ontvangen en mijn bestelling voor het officieel unlocken is nu een week oud, dus het zou moeten kunnen... Mocht het niet werken neem ik contact op met CDmedia. Ik laat met een minut of tien weten of het gelukt is...
|
|
|||
|
|||
Helaas... ik kan 'm nog niet unlocken...
Ik mail CDmedia even om te vragen wat de stand van zaken is en hou iedereen hier op de hoogte. Groetjes en tot over enkele dagen denk ik. Vin. |
|
|||
|
|||
en is het gelukt?
|
|
|||
|
|||
Moet je die man gewoon bellen
Hij neemt bijna altijd wel op |
|
|||
|
|||
@ geurtc
Bij wie heb jij eens je iphone geunlockt? Ik zit zelf nml te twijfelen tussen cdmedia en imeiunlock |
|
|||
|
|||
ik heb het bij cdmedia laten doen.
ik kreeg na 2dagen een email van mijn bestelling en daar stond helemaal onderin Uw_Belcode_Is:U Kunt hem aan Itunes zetten |
|
|||
|
|||
@geurtc
Als je je Iphone 4 aan itunes hangt voor te unlocken. Moet je dan je simkaart van T-Mobile of een andere provider erin doen? |
|
|||
|
|||
Van je eigen provider waarmee je belt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Suc6 we lezen het wel
|
|
|||
|
|||
ben eens benieuwd heb ook bij cdmedia een unlock aangevraagd voor mijn iphone 4 uit uk
hoop dat het de 89 euro waard is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt hij is de enigste hier op het board zoals ik lees op het forum er zijn meer gebruikers die met dit probleem zitten die hebben het ook nog niet voor elkaar als dit zo simpel was..
Sorry dat ik zo overdenkt ik heb me twijfels.. maar ik hoop voor je dat het ook zo is, dat het zo kan snap niet waarom cdmedia wel kan zorgen voor een unlock ? bij deze providers en de gewone man niet.. daar mag je eens overnadenken..... En als je tussen de regels in leest snap je het! Laatst gewijzigd door Dantis; 04-09-10 om 19:38. |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4 is van orange Frankrijk en ik heb hem officieel laten unlocken door cdmedia.
Na 2 dagen kreeg ik bericht u belcode is u kan hem aan itunes hangen, en na 30 minuten de iphone afkoppelen en weer aansluiten, toen een brede lach op mijn gezicht Gefeliciteerd u iphone is simlockvrij. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk | egelaar | Unlock | 2 | 09-03-11 22:19 |
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS | wim77 | Unlock | 1 | 21-01-11 17:07 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 23:36 |
iphone 4 van bouygues in frankrijk | SARALI | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 16-07-10 10:45 |
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! | SalPacino | Unlock | 1 | 15-06-10 17:57 |
|
|