officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia @ Villa Vinnie Is je iphone inmiddels simlockvrij gemaakt door cdmedia.nl? Of ben je letterlijk opgelicht? ik ben ook al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ben ook al meer dan een week aan het wachten op cdmedia heb vrijdag gebeld zij die uiters maandag die is nu ook al weer om morgen maar weer een keer bellen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Helaas mensen, het is NIET gelukt bij CDmedia om mijn iPhone 4 te unlocken.
Dit is de reden: Iphone 4 Server UK is dicht U Kunt mailen met Uw gegevens voor terugboeking van uw aankoop bedrag. Geheel UK kan alleen nog tot 3GS (deze text staat onder aan de factuur bij "uw belcode is"). CDmedia heeft ge maild dat ze het geld terug storten. En heeft dat netjes gedaan. Nu is het voor mij en anderen wachten op: GreenPois0n, SHAtter Together to Jailbreak iOS 4.1 on iPhone 4, iPod Touch 4G and iPad! Groetjes en suc6, Vin. Laatst gewijzigd door Villa_vinnie; 16-09-10 om 12:45. |
|
|||
|
|||
Ik krijg langzamerhand een hekel aan die simlocks.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
is dat iemand die "Iphone 4 Server UK"?
|
|
|||
|
|||
@sarali: heb je inmiddels al een oplossing voor je bouygues simlock probleem? Ik heb namelijk een iphone 3Gs gekocht die vermoedelijk van bij hen komt. Maar heb geen idee hoe ik hen moet contacteren om hem te laten unlocken. Is zoizo welk ouder dan 1 jaar...
|
|
|||
|
|||
Dag mensen, ik ben flink bezig geweest om mijn unlock te krijgen. Ik heb de iphone via marktplaats gekocht en had tot nu toe nog steeds geen succes.
Ik heb unlockitnow.com geprobeerd, deze unlocken de iphone van bouygues niet. Nu ben ik op dit moment bezig met gsmliberty bezig. Na flink wat gechat te hebben met iemand van het support team blijkt dat ze het wel kunnen van dit netwerk. Gisteren netjes een mail gehad met de vraag welke provider ik (vermoedelijk) had. ik weet dat het geen orange is, deze heeft unlockitnow al geprobeerd. heel veel opties blijven er niet meer over. Ze gaan voor mij eerst bouygues proberen. Ik laat het meteen weten als dit gelukt is, de kosten waren 97 euro. |
|
|||
|
|||
Gsmlibery kan na heel wat mail/chat verkeer nu opeens geen iphone4 unlocken. Ik heb via skype met de support afdeling gesproken.
Moet zeggen dat de service verder wel heel goed is, het geld had ik ook heel snel terug. Ben nu verder aan het zoeken naar een oplossing.. een iphone touch vind ik ook maar niets... |
|
|||
|
|||
Bij bouygues, heb heb ja dan ook mc603fb als serienummer? zit met hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het ook niet gelukt via CD Media Heb een franse Iphone 4 met de versie 4.1 en baseband 02.10.04 maar ik zit al te wachten vanaf 14 oct. dus exact 21 dagen en vandaag heb ik CD Media een mail gestuurd om het bedrag van 90 euro terug te storten,ik moet wel bij zeggen dat ze heel slecht bereikbaar zijn ( is) weet niet of het eenmaans bedrijf is maar een ding weet ik zeker ik heb al meer dan 20 euro gebeld met die dure 09 nummer van ze want alleen deze nummer wordt af en toe opgenomen als je geluk heeft uiteraard.
|
|
|||
|
|||
Een iphone 4 uit de UK van O2 is voor 15 pond te unlocken vanuit nederland
|
|
|||
|
|||
Hier even een succes verhaal via Orange Frankrijk, in de zomer van 2010 alle winkels in frankrijk afgelopen om een iPhone 4 te scoren. De allerlaatste winkel in Lyon (Orange) eentje kunnen krijgen, wel eentje met Simlock.
In december heb ik een collega laten bellen, zij spreekt zeer goed Frans. 's avonds aan iTunes gehangen en simlockvrij. Wat mij wel opviel dat ik de telefoon pas 4,5 maand had. Gegokt en gewonnen. Dus al iemand Orange heeft gekocht, het is dus te doen. Groeten Randy
Imac 27inch,MacBookAir, iPhone 2G 16Gb,iPhone 3Gs 16gb, iPhone 4 16gb, iPad 32gig Wi-Fi, Ipad 2 32 Wi-Fi + 3g, Apple fan van het eerste uur. Laatst gewijzigd door Randybrandhof; 18-03-11 om 16:39. |
|
|||
|
|||
Orange Frankrijk is geen Bouygues Frankrijk...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kritische noot
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4 met simlock van orange fr erop, is het mogelijk deze eraf te krijgen. zo ja weet iemand hoe?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: officiële unlock code voor iphone4 van bouygues Frankrijk | egelaar | Unlock | 2 | 09-03-11 22:19 |
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS | wim77 | Unlock | 1 | 21-01-11 17:07 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 23:36 |
iphone 4 van bouygues in frankrijk | SARALI | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 16-07-10 10:45 |
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! | SalPacino | Unlock | 1 | 15-06-10 17:57 |
|
|