Simlock laten verwijderen door T-Mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag is mijn iPhone 3G simlock vrij gemaakt door T-Mobile! Whoepie! Allen de beschrijving van T-Mobile klopt niet, stap 8 word over geslagen. Na het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vandaag is mijn iPhone 3G simlock vrij gemaakt door T-Mobile! Whoepie! Allen de beschrijving van T-Mobile klopt niet, stap 8 word over geslagen. Na het los-, en aankoppelen gaf iTunes gelijk aan hij unlocked was. En KPN kwam ook gelijk in beeld!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik snap stap 8 van het unlocken niet egt.
moet je itunes op je iphone aan hebben of op je computer. ik kom niet verder. wie kan mij helpen! alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je vanaf stap 1 volgd lees je dat je iPhone uit moet staan en dat hij gekoppeld moet zijn aan iTunes op de PC. Zoals ik al schreef hoefde ik stap 8 niet uit te voeren. |
|
|||
|
|||
Het is gelukt !! Bedankt
|
|
|||
|
|||
Kan je je 3g ook simlock vrij maken als je hem hebt geJB en deze al simlock vrij is? Ik wil mijn 3g gewoon update, zonder elke keer te wachten op een JB plus simlock vrij maken.
|
|
|||
|
|||
Je kunt alleen gratis unlocken bij t-mobile als je abonnement gehad heb. Anders zijn de kosten € 120,00.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht dat je even kunt bellen met T-Molbile om na te gaan of dit ook voor jou gaat werken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gewoon een mooi verhaaltje vertellen dan doen ze het ook. |
|
|||
|
|||
Wat zeg je dan met zo'n mooi verhaaltje?
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Heb nu 2 keer gebeld en ze doen het absoluut niet! Heb een verhaal opgehangen dat ik gister gebeld heb en dat ze het toen wel hebben gedaan, maar geen succes.
|
|||
|
|||
ik krijg het bericht dat het 070-3056007 nummer niet meer in werking is ...
iemand ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
recap
dus ik kan enkel als T-mobile Klant mijn 3GS laten unlocken ?
ofte 120 euro betalen als niet klant als ik het hier allemaal goed vat thieves ! |
|
|||
|
|||
Toch vind ik het maar vaag. Als ik een simpel nokia'tje wil laten unlocken krijg ik meteen een code, maar als ik een iPhone wil unlocken moet ik ineens klant zijn geweest met dat toestel! Belachelijk toch
|
|
|||
|
|||
Helaas lukt het bij mij (uiteraard) niet... Heb net een half uur mijn KPN sim er in gehad en daarna ontkoppelt en weer aangekoppeld, maar mocht niet baten. Iemand een idee? Ik heb vanmiddag al gebeld met T-mobile, maar ze willen niets doen omdat ik geen klant ben. Ik heb de 3G van mijn broer gekregen, nadat hij zijn abbo verlengd had met een nieuwe iPhone.
|
|
||||
|
||||
Wat ik me nou afvraag, ik hoor verschillende verhalen, de ene zegt dat je alleen je iPhone 4 kan laten unlocken bij T-Mobile als je daadwerkelijk een TM abbo hebt, de ander zegt dat dit ook kan als je geen TM abbo hebt en dan kan het via een prepaid kaartje met €120 beltegoed.
Nou heb ik een Amerikaanse iPhone 4 met een AT&T simlock, zijn er mensen hier die het voor elkaar hebben gekregen om een AT&T simlock er door TM er af te laten halen? Of het dan via zo'n prepaid kaartje gaat maakt me niets uit.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De ene zegt ook dat mijn iMei bekend moet zijn bij TM en de ander zegt van niet, zie dus ff het bos niet meer door alle bomen
|
|
||||
|
||||
Nee, dat kan dus echt niet. Je kan alleen toestellen die bij TM NL vandaan komen, door hun laten unlocken.
|
|
||||
|
||||
En toch blijft het dan vaag dat men zegt dat het met een prepaid kaartje van TM wel kan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile Simlock verwijderen | sixbit | Odido (T-Mobile) | 270 | 01-06-11 10:48 |
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile | dowminic | Unlock | 2 | 21-10-10 01:19 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile | cesaf | Archief | 3 | 30-04-10 15:24 |
|
|