Simlock laten verwijderen door T-Mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja als het een NL toestel is en je geen abo hebt. Maar dan nog ligt het er maar aan wie je aan de lijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja als het een NL toestel is en je geen abo hebt. Maar dan nog ligt het er maar aan wie je aan de lijn krijgt. De 1 vraagt alleen om je IMEI en de ander doet heel moeilijk.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik zeg, kijk eens op cdmedia.nl! Unlock daar je 3GS voor 63 euro en je 4g voor 70 euro!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb zojuist de unlock service van T-Mobile aan de lijn gehad, hij heeft mijn iMei ingevoerd en door gestuurd naar apple, hij gaf me weinig kans aangezien het geen NL iPhone is en een AT&T simlock heeft maar hij heeft het toch geprobeerd, en nog gratis ook...... Ik moet nu ongeveer een uurtje wachten en hem dan aan iTunes hangen voor dat half uur bla bla bla. Ik laat strax ff weten of het gelukt is of niet..... Ga er eigenlijk vanuit van niet maar je weet het nooit natuurlijk hè..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t-mobile Simlock verwijderen | sixbit | Odido (T-Mobile) | 270 | 01-06-11 10:48 |
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile | dowminic | Unlock | 2 | 21-10-10 01:19 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile | cesaf | Archief | 3 | 30-04-10 15:24 |
|
|