Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone aangesloten met een andere simkaart, maar hij synchroniseert en verder niks in het beeldscherm. Klopt dit? of moet ik iets andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone aangesloten met een andere simkaart, maar hij synchroniseert en verder niks in het beeldscherm.
Klopt dit? of moet ik iets andere in het beeldscherm krijgen. Itunes geeft ook niks aan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ter info: unlocken via CDMedia is gelukt. Nieuwe microsim van KPN geactiveerd, kaart in de iPhone 4 en aansluiten aan iTunes. Even paar minuten wachten, BINGO!
Dank allen voor de hulp!!!! |
|
||||
|
||||
Ik wacht nog ff tot iemand het gelukt is die hier niet speciaal voor geregistreerd heeft
|
|
|||
|
|||
Iemand iets gehoord over unlock mogelijkheden voor een AT&T gelockte iPhone?
|
|
|||
|
|||
Haha, het is me gelukt!! Ik heb nu vodafone nl. Werkt echt top met cdmedia
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
die ging ook over unlocken waar ze me wouden oplichten al lijkt ut mis zo maar nej zo is ut nie ik heb zelf me iphone van mp gehaald. en moest dus unlockt worden maja foutje zat bij mij in een snel hoekje inlocken ging nie easy. dus dan maar via deze zoals mijn moeder altijd zegt wie nie waagd wie nie wint. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
na alle positieve reacties van jullie heb ik besloten (na 2 weken wachten) ook te laten unlocken nu €90,- kwijt, maar hopelijk goed besteed ik hou jullie op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Bij mij is ook alles goed gegaan met iphone 4 met tmobile simlock!
Moest eerst iphone activeren met tmobile micro sim, die heb ik nie wel van hi. Dus eerst cdmedia gegaan 70euro betaald en de volgende dag met hi micro sim de iphone 4 met tmobile lock geactiveerd!! Blij... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je een mail krijgt zodra eea is uitgevoerd bij Cmedia? Ik heb nog niets vernomen (sinds afgelopen vrijdag, dus wel begrijpelijk.. 3 dagen, waarvan maar 1 werkdag)..
Hoelang duurde het bij jullie? |
|
|||
|
|||
ik ga het vandaag denk ook maar wagen, ik zit nog steeds met een 3GS die ik niet kan gebruiken dan iets anders als iPod
|
|
|||
|
|||
Bij mij waren het twee dagen! Dus valt allemaal wel mee. Je kunt altijd via het contactformulier op de site even vragen hoe het ervoor staat.
|
|
|||
|
|||
heb hem zojuist besteld, laat het weten als het heeft gewerkt. Die voor mn 3GS kost 60 euro. Ziet er behalve de rare grammatica op de site verder allemaal goed en profi uit.
Laatst gewijzigd door barros83; 27-09-10 om 21:06. |
|
||||
|
||||
Kreeg 2 uur terug deze,
Plaats de sim die je wilt gebruiken in de iphone start de iphone op daarna start itunes op zodra alles aansta doe de kabel in de iphone dan zal u melding krijgen uw iphone is unlocked Gebeurt niks |
|
|||
|
|||
Dus... als ik het goed begrijp... kan ik een locked (natuurlijk locked aan een v/d netwerken vermeld op de vermelde sites) iphone 4 op ebay kopen (aan dus een goedkopere prijs dan factory unlocked) en deze gegarandeerd unlocken door de imei-code door te geven aan een v/d sites vermeld in deze topic?
|
|
||||
|
||||
Als je je iPhone met je eigen sim aan iTunes hangt, moet je hem een half uurtje laten zitten. Dan de iPhone loskoppelen en direct weer aansluiten. Dan wordt er contact met de apple server gezocht en dan zou je de melding moeten krijgen dat je toestel unlocked is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Officiële unlock met T-mobile, 4.1 | jmwentzel | Jailbreak | 6 | 27-02-11 16:20 |
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS | wim77 | Unlock | 1 | 21-01-11 17:07 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3GS: Officiele unlock van T-Mobile | Drime | Unlock | 24 | 06-12-10 23:36 |
iPhone 3G: officiele unlock van t-mobile! | SalPacino | Unlock | 1 | 15-06-10 17:57 |
|
|