unlock betaald op 14 okt, maar... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mr-iphone wist niet dat er zoveel mensen zijn die faaaking 80 euro betalen om je phone simlock vrij te maken!! omg..belachelijk!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Veel goedkoper zal je het niet vinden of weet jij een goed adres ?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alles staat stapsgewijs briljant uitgelegd en is voor elke dummie te doen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een jailbreak kost niets en is idd te doen. Maar een softwarematige unlock gaat momenteel niet voor de nieuwste fw`s en niet iedereen wil de iphone maandenlang nutteloos in de kast laten liggen totdat er een nieuwe softwarematige unlock op de markt is. Als je hem origineel laat unlocken voor zeg maar 80 euro is hij unlocked voor het leven wat inhoud dat je nooit meer rekening hoeft te houden met een toekomstige update,de lock gaat er nooit meer op. Persoonlijk vind ik dat meer waard dan 80 euro. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je iphone legaal simlock vrij wilt maken kan dat alleen via T-Mobile. Hun kunnen behulp van het IMEI nummer je iphone simlock vrij maken. Alleen T-Mobile kan toestemming vragen aan Apple om je iphone legaal te unlocken. Hier moet T-Mobile voor betalen aan Apple dus vandaar dat het geld kost. Na 1 jaar is het gratis. Alle andere advertenties en gsmshops die zeggen dat ze het kunnen zijn naar mijn idee niet waar.
Tenzij iemand andere ervaringen heeft? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb hem op een vrijdagavond 75 euro overgemaakt en de volgende ochtend kreeg ik een sms van hem dat ik het kon proberen en idd,nadat ik hem nog geen 10 minuten heb laten hangen aan I-Tunes was hij unlocked. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarbij is er nog niet gesproken over een datum voor de Iphone 4,die lijkt later te komen dan de unlock voor de 3gs die dus zoals velen al weten 2 dagen later uit komt nadat Apple de 4.2 heeft gereleased. |
|
|||
|
|||
Dan moet hij een medewerker geweest zijn van T-Mobile. Hoe kan hij anders toegang hebben tot de iphone database van Apple?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sites als Delocker doen dit ook. Denk niet dat massaal t-mobile medewerkers dit aan het doen zijn. Er zal dus nog een ingang zijn bij apple.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: factuur okt € 12.000,- > hoe kan dit? | winskopie | iPhone algemeen | 21 | 08-12-10 21:42 |
iPhone 3G: Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk??? | wilwel | Unlock | 5 | 14-10-10 20:10 |
storing 1 okt? | wverveer | Odido (T-Mobile) | 17 | 07-10-10 00:51 |
1.4 new en unlock maar.. | Apple-Flap | Archief | 3 | 14-05-08 14:36 |
[1.1.4 Unlock] 1.1.4 unlock maar behoud bootloader 4.6 | -kriis | Unlock [archief] | 212 | 01-04-08 18:50 |
|
|