//

unlock betaald op 14 okt, maar...

unlock betaald op 14 okt, maar... discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mr-iphone wist niet dat er zoveel mensen zijn die faaaking 80 euro betalen om je phone simlock vrij te maken!! omg..belachelijk!! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-11-10, 16:38
3gser's schermafbeelding
3gser 3gser is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mr-iphone Bekijk bericht
wist niet dat er zoveel mensen zijn die faaaking 80 euro betalen om je phone simlock vrij te maken!! omg..belachelijk!!

* Start adverteren op marktplaats
Veel goedkoper zal je het niet vinden of weet jij een goed adres ?
__________________
Iphone 4 16Gb Factory unlocked
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-11-10, 17:59
mr-iphone mr-iphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: groningen
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3gser Bekijk bericht
Veel goedkoper zal je het niet vinden of weet jij een goed adres ?
Uhm.. als je zelf een half uurtje op deze website rond snuffeld weet je alles over jailbreak & unlock.. weet niet wat jouw uurloon is.. maar dat van mij als student kan niet op tegen 80 euro.

alles staat stapsgewijs briljant uitgelegd en is voor elke dummie te doen!
  #23  
Oud 19-11-10, 18:28
3gser's schermafbeelding
3gser 3gser is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mr-iphone Bekijk bericht
Uhm.. als je zelf een half uurtje op deze website rond snuffeld weet je alles over jailbreak & unlock.. weet niet wat jouw uurloon is.. maar dat van mij als student kan niet op tegen 80 euro.

alles staat stapsgewijs briljant uitgelegd en is voor elke dummie te doen!
Ik denk dat je nog even moet doorsnuffelen.
Een jailbreak kost niets en is idd te doen.
Maar een softwarematige unlock gaat momenteel niet voor de nieuwste fw`s en niet iedereen wil de iphone maandenlang nutteloos in de kast laten liggen totdat er een nieuwe softwarematige unlock op de markt is.
Als je hem origineel laat unlocken voor zeg maar 80 euro is hij unlocked voor het leven wat inhoud dat je nooit meer rekening hoeft te houden met een toekomstige update,de lock gaat er nooit meer op.
Persoonlijk vind ik dat meer waard dan 80 euro.
  #24  
Oud 19-11-10, 22:28
mr-iphone mr-iphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: groningen
Berichten: 20
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3gser Bekijk bericht
Ik denk dat je nog even moet doorsnuffelen.
Een jailbreak kost niets en is idd te doen.
Maar een softwarematige unlock gaat momenteel niet voor de nieuwste fw`s en niet iedereen wil de iphone maandenlang nutteloos in de kast laten liggen totdat er een nieuwe softwarematige unlock op de markt is.
Als je hem origineel laat unlocken voor zeg maar 80 euro is hij unlocked voor het leven wat inhoud dat je nooit meer rekening hoeft te houden met een toekomstige update,de lock gaat er nooit meer op.
Persoonlijk vind ik dat meer waard dan 80 euro.
Dat klopt!..maar een maandenlange wachttijd is denk ik ietwat overdreven.. nieuwe unlock is helaas wel uitgesteld.. denk wel binnen een weekje of 2 dat ie er moet zijn?
  #25  
Oud 19-11-10, 22:45
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Als je iphone legaal simlock vrij wilt maken kan dat alleen via T-Mobile. Hun kunnen behulp van het IMEI nummer je iphone simlock vrij maken. Alleen T-Mobile kan toestemming vragen aan Apple om je iphone legaal te unlocken. Hier moet T-Mobile voor betalen aan Apple dus vandaar dat het geld kost. Na 1 jaar is het gratis. Alle andere advertenties en gsmshops die zeggen dat ze het kunnen zijn naar mijn idee niet waar.
Tenzij iemand andere ervaringen heeft?
  #26  
Oud 19-11-10, 22:50
3gser's schermafbeelding
3gser 3gser is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Als je iphone legaal simlock vrij wilt maken kan dat alleen via T-Mobile. Hun kunnen behulp van het IMEI nummer je iphone simlock vrij maken. Alleen T-Mobile kan toestemming vragen aan Apple om je iphone legaal te unlocken. Hier moet T-Mobile voor betalen aan Apple dus vandaar dat het geld kost. Na 1 jaar is het gratis. Alle andere advertenties en gsmshops die zeggen dat ze het kunnen zijn naar mijn idee niet waar.
Tenzij iemand andere ervaringen heeft?
Ik heb de mijne laten unlocken door iemand die op marktplaats adverteerd onder de naam "Z"
Ik heb hem op een vrijdagavond 75 euro overgemaakt en de volgende ochtend kreeg ik een sms van hem dat ik het kon proberen en idd,nadat ik hem nog geen 10 minuten heb laten hangen aan I-Tunes was hij unlocked.
  #27  
Oud 19-11-10, 22:53
3gser's schermafbeelding
3gser 3gser is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mr-iphone Bekijk bericht
Dat klopt!..maar een maandenlange wachttijd is denk ik ietwat overdreven.. nieuwe unlock is helaas wel uitgesteld.. denk wel binnen een weekje of 2 dat ie er moet zijn?
Er zijn er dus wel die maandenlang hebben moeten wachten.
Daarbij is er nog niet gesproken over een datum voor de Iphone 4,die lijkt later te komen dan de unlock voor de 3gs die dus zoals velen al weten 2 dagen later uit komt nadat Apple de 4.2 heeft gereleased.
  #28  
Oud 19-11-10, 23:00
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Dan moet hij een medewerker geweest zijn van T-Mobile. Hoe kan hij anders toegang hebben tot de iphone database van Apple?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3gser Bekijk bericht
Ik heb de mijne laten unlocken door iemand die op marktplaats adverteerd onder de naam "Z"
Ik heb hem op een vrijdagavond 75 euro overgemaakt en de volgende ochtend kreeg ik een sms van hem dat ik het kon proberen en idd,nadat ik hem nog geen 10 minuten heb laten hangen aan I-Tunes was hij unlocked.
  #29  
Oud 19-11-10, 23:05
3gser's schermafbeelding
3gser 3gser is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Dan moet hij een medewerker geweest zijn van T-Mobile. Hoe kan hij anders toegang hebben tot de iphone database van Apple?
Tjah...
Dat weet ik niet,heb ik hem niet gevraagd.
  #30  
Oud 19-11-10, 23:19
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Sites als Delocker doen dit ook. Denk niet dat massaal t-mobile medewerkers dit aan het doen zijn. Er zal dus nog een ingang zijn bij apple.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: factuur okt € 12.000,- > hoe kan dit? winskopie iPhone algemeen 21 08-12-10 20:42
iPhone 3G: Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk??? wilwel Unlock 5 14-10-10 19:10
storing 1 okt? wverveer Odido (T-Mobile) 17 06-10-10 23:51
1.4 new en unlock maar.. Apple-Flap Archief 3 14-05-08 13:36
[1.1.4 Unlock] 1.1.4 unlock maar behoud bootloader 4.6 -kriis Unlock [archief] 212 01-04-08 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.