MC605B simlock vrij toestel is niet simlockvrij waarom? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja die van mij was ook fabrieksaf op 4.2.1....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja die van mij was ook fabrieksaf op 4.2.1.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien dat dat nog een oplossing is? |
|
|||
|
|||
De mijne is dus officieel niet simlock vrij, ook een type MC603B/A. Wie de originele provider is weet ik niet:-( (heb hem ook maar viavia)
Iemand tips wat ik er nog mee kan??? Of heb ik nu een dure onderzetter op tafel liggen :-P |
|
|||
|
|||
Lees dit eens:
Voor een ieder die een O2 toestel wil laten unlocken en er een paar euro voor over heeft. Ik heb dit laten doen door Bigbrother2000, en moet zeggen vrijdag avond alles in gang gezet, betaling en gegevens gemaild en nu nu heb ik een werkende iphone4 simlock vrij. Ik heb een hele goede kerst Deze persoon is in mijn ogen betrouwbaar. En nee mensen ik ken deze persoon niet dus dit is een objectief bericht. Bigbrother hartelijk dank hiervoor. |
|
|||
|
|||
Heb je ook een link van die bigbrother? Word langzamerhand een beetje gek van die dure onderzetter ;-)
|
|
|||
|
|||
al geprobeerd te activeren via sam ? heb dit zelf ook gedaan om er achter te komen welke simlock er opzit
bij mij kwam er three uit ,uit de uk heb zelf het model MC603B en nu blijkt wat ik gelezen heb dat ze kostenloos de iphone unlocken je hoeft alleen een belletje te doen. ***Tekst van de website*** No the iPhone is locked to Three. You can find out how to get your iPhone unlocked here. We'll unlock your Three phone for a one off fee so you can use your phone with any other SIM card. Just give us a call on 333 from your Three phone or 0843 373 3333(5.1p/min from a BT landline, other networks may vary) and we'll be happy to help. For instructions on how to use the code to unlock your phone go to the interactive guide for your phone and select Network Unlock Procedure. ***Tekst van de website*** Laatst gewijzigd door tolleburker; 07-01-11 om 13:18. |
|
|||
|
|||
@tolleburker
Wat is SAM ?? Heb je een link voor me dan ga ik even kijken want een belletje is zo gedaan kunnen we dat kreng is gaan gebruiken pff |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door tolleburker; 07-01-11 om 13:12. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waar kun jij van uitmaken dat ik O2 heb lees je wel !! er staat dat ik three heb Citaat:
zij doen tijdelijk geen iphones meer Laatst gewijzigd door tolleburker; 07-01-11 om 13:19. |
|
|||
|
|||
gewist>>>>>>>
Laatst gewijzigd door tolleburker; 07-01-11 om 13:20. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren het geld overgemaakt naar bigbroters2000 en vandaag kreeg ik een mail dat de aanvraag ingediend is. Hopelijk ben ik dus in de volgende week in het bezit van een iphone 4 met officiele unlock..
greetz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze persoon is betrouwbaar en zeer behulpzaam! |
|
|||
|
|||
oke mooi welke aanbieders kan hij allemeel unlocken en wat zijn ongeveer de kosten daarvan? heeft hij ook al een website
|
|
|||
|
|||
Hij heeft geen site en weet niet welke providers hij allemaal kan unlocken. Je kan wel contact met hem opnemen via een pm.. Mijn toestel had een 02 UK lock.
edit: heeft dus wel een site, enkel staat iphone er niet op Laatst gewijzigd door Brepoelsd; 11-01-11 om 16:30. |
|
|||
|
|||
Geloof er niks van niemand kan het op het net,en hij kan het wel en ook nog zonder site!! Dat is dus weggegooid geld !!
|
|
|||
|
|||
Dus je gelooft het pas als de persoon een site heeft waar het op staat?
Hij heeft een site, enkel staat de iphone er niet op home Ge moet het niet geloven van mij eh Ik was ook eerst achterdochtig maar heb toch de stap gewaagd. Resultaat is dat ik nu een unlocked iphone 4 heb. En als je een beetje zoekt zie je dat er wel sites zijn die een 02 UK iPhone kunnen unlocken, probleem is dat het nogal wat kost. |
|
|||
|
|||
Ban !!
Zo`n persoon als Bigbrothers2000 moet je hier meteen een BAN geven. Je vraagt geen geld en zeker niet voor iets wat eigelijk niet op dit forum thuis hoort. Ik heb ook een mail gekregen maar ik maak niets over. Nep dat is het...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Errlijk; ik ben het hier best mee eens. Ik heb het via Ebay gedaan voor 75 Euro. Zoekt en gij zult vinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij? | boomen22 | Vodafone | 8 | 13-01-11 02:27 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Simlock vrij door Tmobile is dat altijd simlockvrij? | midon | Archief | 1 | 12-11-09 18:09 |
waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken? | r21 | Archief | 1 | 16-10-08 16:15 |
|
|