//

MC605B simlock vrij toestel is niet simlockvrij waarom?

MC605B simlock vrij toestel is niet simlockvrij waarom? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door clouseau Zo`n persoon als Bigbrothers2000 moet je hier meteen een BAN geven. Je vraagt geen geld en zeker niet voor iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 11-01-11, 16:46
Brepoelsd Brepoelsd is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clouseau Bekijk bericht
Zo`n persoon als Bigbrothers2000 moet je hier meteen een BAN geven. Je vraagt geen geld en zeker niet voor iets wat eigelijk niet op dit forum thuis hoort. Ik heb ook een mail gekregen maar ik maak niets over. Nep dat is het...
Waarom zou deze persoon een ban moeten krijgen? Wat mij betreft moet hij een standbeeld krijgen
Om verwarring te voorkomen, ik heb contact opgenomen met hem..
En dit hoort zeker op dit forum thuis! We zitten in de subcategorie "unlock", weet niet of je het door hebt?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij? boomen22 Vodafone 8 13-01-11 02:27
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 11:22
Simlock vrij door Tmobile is dat altijd simlockvrij? midon Archief 1 12-11-09 18:09
waarom is iphone 3g niet simlock vrij te maken? r21 Archief 1 16-10-08 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.