//

Bepalen (Franse) provider simlock

Bepalen (Franse) provider simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Je kunt op Home | DeLocker tegen een kleine betaling laten uitzoeken door welke provider de simlock op je iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-01-11, 01:42
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sektorios Bekijk bericht
Je kunt op Home | DeLocker tegen een kleine betaling laten uitzoeken door welke provider de simlock op je iPhone is gezet. Een vriend van me heeft het laten doen en kreeg binnen 1 dag een antwoord en kon hem gelukkig laten unlocken omdat hij Orange had en geen SFR.

Mijn vriend vroeg aan Delocker hoe de dienst werkt, en ze geven alleen aan dat hun leverancier dit kan laten controleren. In ieder geval klopte het en heeft hij een simlockvrije iPhone!!
Sektorios heb helaas wat slechte ervaringen met delocker. Ik had toen ik net mijn toestel had gekocht een unlock aangevraagd voor ORANGE bij delocker. Bij het kiezen van het product heb ik per ongeluk voor de iphone 3gs gekozen terwijl ik een iphone 4 had. Toen de unlock was doorgevoerd werkte deze niet. En toen kwamen we tot de ontdekking dat ik de verkeerde had gekozen. Ik heb toen de helft van mijn geld terug gekregen. Natuurlijk was het mijn fout, maar aan de andere kant denk ik dat je aan de hand van een serienummer invoeren je weet dat het gaat om een iphone 4. En ik overigens in ons mailverkeer het had over een iPhone 4. Ik had had liever dat de unlock alnog werd aangevraag voor de iphone 4, met natuurlijk de bijbetaling omdat deze duurder is. Bij WWW.IMEIUNLOCK.NL bieden ze overigens deze service goedkoper aan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-01-11, 11:36
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Tsja FreakyAb, dit is de eerste keer dat ik iets "negatiefs" over DeLocker hoor hier. Dat kun je van de door jou genoemde site en anderen niet echt zeggen.

En de vraag is nog, is het echt negatief. Ze waarschuwen niet voor niets op hun website dat je je gegevens goed moet controleren. Ik neem namelijk aan dat zij niet zelf de unlocks doorvoeren dus zij kunnen zelf geen controle doen op IMEI. Vervolgens geef je zelf aan dat je het verkeerde hebt besteld, en dus ook niet de bevestigingsmail hebt gecontroleerd. Dat ze je nog een deel van je geld terug hebben gestuurd vind ik eigenlijk echt top service. Dit terwijl je eigenlijk gewaarschuwd bent dat je je geld juist niet terug krijgt als je verkeerde info opgeeft en dit beleid ook door jou genoemde websites gevoerd wordt.
  #23  
Oud 22-01-11, 12:05
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik besef me heel goed dat de fout grotendeels bij mij ligt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het jammer vind. Juist gezien het feit dat het echt per abuis was, en totaal niet met opzet. Het enige wat ik vreemd vond is het invoeren van imei, of dat nu gebeurd door delocker of iemand anders.het me lijkt dat er toch een alarm afgaat. Ik heb voor de rest zoals jij ook al zei geen enkele negatieve reacties gezien op het forum. Kortom het was weer voor de zoveelste keer pech. Sektorios weet jij toevallig of je zon providercheck ook in het weekend kunt aanvragen?
  #24  
Oud 22-01-11, 13:05
peterbunschoten peterbunschoten is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zuidwolde
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar peterbunschoten
Standaard

Dat hoeft niet altijd. Bij onze site werd de bestelling in eerste instantie automatisch doorgevoerd. Dit houdt in dat de code direkt werdt doorgevoerd en niet werdt gecheckt.

Achteraf is idd wel gebleken dat dit niet ging werken en de site krijgt dan "natuurlijk" de schuld.
Toch hebben wij alles zo goed als het kon opgelost en voor sommige aanvragen ook gewoon het volle bedrag retour gestort.

Nu worden alle unlock bestellingen handmatig ingevoerd waardoor deze nu dus altijd nog een 2e check krijgen. Ook is er een tooltje in het leven geroepen waardoor de eigenaren/ eigenaressen van een iPhone zelf kunnen checken op welke provider het toestel gelockt is.

De providercheck is ook in het weekend aan te vragen.

Met vriendelijke groet,

Peter
imeiunlock.nl
  #25  
Oud 22-01-11, 13:18
FreakyAb FreakyAb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 27
Standaard

Peter,

Enig idee waar het fout is gegaan bij mijn aanvraag bij mobilephoneunlockers.com?
Is de aanvraag van de providercheck ook 100% zeker, en krijg ik "bewijs" die evt. door kan sturen naar mobilephoneunlocker.com?

Ik hoop echt dat dit opgelost wordt, kan eigenlijk vrijwel niets met mijn toestel. Als ik em verkoop zadel ik iemand anders op met mijn probleem.
  #26  
Oud 01-02-11, 12:36
DickvE DickvE is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een goede ervaring gehad met Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | Setting Your Mobile Free

Ik heb een Iphone 4 16GB met Orange France. Op een donderdag heb ik de unlock aangevraagd via de website en zondag(!) ochtend kreeg ik een e-mail dat het was gelukt. Even aan I-tunes en hij was unlocked. Nu lekker bellen met mijn telfort sim only !

Gewoon de instructies volgens op de website, het heeft mij omgerekend € 78,- gekost.
  #27  
Oud 01-02-11, 13:27
Sektorios Sektorios is offline
Banned
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DickvE Bekijk bericht
Ik heb een goede ervaring gehad met Mobile Phone Unlockers | The Professional Mobile Phone Unlocking Service | Setting Your Mobile Free

Ik heb een Iphone 4 16GB met Orange France. Op een donderdag heb ik de unlock aangevraagd via de website en zondag(!) ochtend kreeg ik een e-mail dat het was gelukt. Even aan I-tunes en hij was unlocked. Nu lekker bellen met mijn telfort sim only !

Gewoon de instructies volgens op de website, het heeft mij omgerekend € 78,- gekost.
Ik zou persoonlijk toch niet kiezen voor de website die jij noemt. Teveel slechte dingen over gehoord. Home | DeLocker is gewoon 100% betrouwbaar en ook nog een Nederlandse partij. Is wel zo makkelijk in de communicatie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Oorsprong en provider bepalen?! ShortyEx Unlock 30 03-12-10 20:27
iPhone 4: Franse iphones alleen simlock vrij apple store? tabdel Unlock 4 17-08-10 21:45
Franse provider in NL francebramie Internet in buitenland (roaming) 3 31-01-10 17:34
iPhone 3GS: Nieuwe provider simlock robert1989 Unlock 4 24-12-09 00:58
KPN als provider op simlock vrije US-iPhone GerPhone Archief 3 04-12-07 15:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.