vatgelopen installer logo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij helpen. Ik probeer mijn Iphone nog een beetje te ontdekken en heb al eerder een probleem gehad waar ik na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vatgelopen installer logo
Wie o wie kan mij helpen. Ik probeer mijn Iphone nog een beetje te ontdekken en heb al eerder een probleem gehad waar ik na veel lezen achter ben gekomen en is het gelukt om hem weer werkend te krijgen.
Nu heb ik vandaag Guitar Hero geinstalleerd en en gelijk daarna kreeg ik het bekende installer logo dat rond draait. Na enkele minuten werkte hij nog steeds niet, ik kon niks meer doen, zelfs na hem in restore mode te zetten blijft dat logo terugkomen en lijkt het alsof hij nog steeds aan het laden is. Wie heeft hier ervaring mee of weet hoe ik dit moet oplossen, ik kom er namelijk niet uit, want zelfs in Itunes kan ik geen restore doen . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
apple logo bij mail, sms en installer | Chrisl | iPhone algemeen | 6 | 26-05-08 21:26 |
|
|