Zwarte schermen bij opstarten Overboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het opstarten van de app OverBoard krijg ik een overzicht van alle schermen , helaas zijn deze schermen zwart, er staan dus geen afbeeldingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte schermen bij opstarten Overboard
Bij het opstarten van de app OverBoard krijg ik een overzicht van alle schermen , helaas zijn deze schermen zwart, er staan dus geen afbeeldingen (programma iconen) meer in. iemand een oplossing voor dit probleem ?
Vande week een update gedaan van cydia apps. en van toen heb ik het probleem, helaas heb ik ( door gewoonte) niet gezien welke updates gebeurd zijn. Weet er iemand hoe ik in mijn iphone4 kan zien wanneer ik welke updates via cydia gedaan heb ? iphone4 32gb ver: 4.3.2 volgende apps zoals Activator, Ask to send, SBsettings, Five icon switcher, Five columm SB, Freesync, Infiniboard, Infinidock, Lockinfo en Winterboard zijn ook aanwezig. grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
screen bij opstarten | namastee | iPhone algemeen | 9 | 11-11-11 17:34 |
weg met zwarte balken bij lockinfo | Robertus | Jailbreak apps en thema's | 7 | 11-08-10 10:13 |
Zwarte flits bij indrukken stand-by knop | Jaspperr | iPhone algemeen | 10 | 23-10-09 17:01 |
zwarte rij pixels bij opladen | peanut | iPhone algemeen | 7 | 05-01-09 01:09 |
|
|