IntelliscreenX tijd naar onder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn intelliscreenx lockscreen staat de tijd nu onder mijn agenda. Dit is niet handig, want moet nu eerst naar beneden scrollen om de tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IntelliscreenX tijd naar onder
Bij mijn intelliscreenx lockscreen staat de tijd nu onder mijn agenda.
Dit is niet handig, want moet nu eerst naar beneden scrollen om de tijd groot te zien. In het begin stond die bovenaan met rechtsdaarvan twitternieuws. Nu heb ik ook bij berichtgeving gekeken of ik daar de de volgorde kan veranderen, maar ik kon het niet vindenn. wie weet dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgorde is wel te wijzigen...
Onder Berichtgeving zou ook ISX QuickSettings moeten staan. Dit is, volgens mij, de klok.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IntelliScreenX agenda | AniCa | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-02-12 15:17 |
intelliscreenx en mailnotificatie | annetteuij | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-02-12 09:40 |
IntelliscreenX en lockscreen | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 29-01-12 15:34 |
Intelliscreenx probleem | valentino88 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 11-01-12 15:22 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
|
|