Slot op aantal sources discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nu m`n Iphone voor ongeveer 2 maanden, maar nu zie ik bij Sources bijna alles met een slotje, dus de sources ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slot op aantal sources
Hallo allemaal,
Ik heb nu m`n Iphone voor ongeveer 2 maanden, maar nu zie ik bij Sources bijna alles met een slotje, dus de sources bij Community Sources staat bij mij Bogboss-Ipod Touc Fans-ModMyIfone etc zie ik ze staan met een slot, wat betekent dit? Normaal gesproken als ik altijd Refresh deed, vond ie altijd wel wat Update, maar nu zie ik alleen maar slotjes bij Community Sources... Ik heb hem uit/aan gezet, maar heeft niet geholpen, eergister deed ie het nog wel. Iemand id? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een slot betekend volgens mij niet meer en niet minder dat het een vertrouwde source is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik heb nog net een nieuw source toegevoegd ( http://www.touchrepo.com/repo.xml )maar ik zie hem ook niet staan bij Install, zie hem wel bij Community Source staan maar niet in een apart mapje bij Install. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Trouwens, nu ik het zo lees vraag ik me af: doet Installer het wel gewoon bij je? Zo ja, heb je misschien kort geleden een nieuwe theme geïnstalleerd? Is daarmee dan een nieuwe skin voor Installer meegekomen? Of l*l ik nu in de ruimte (oranjebi(tt)er, sterk spul zeg)??
|
|||
|
|||
Citaat:
Ok, ik dacht dat ie wel een apart mapje moest aanmaken bij Install, want zo had ik het ook gezien bij een screenshot van dit source, anyway, maakt niet uit. Nee, heb niks raars geinstalleerd ofzo, maar wat wel raar is, m`n collega heeft ook een Iphone en bij hem staan de sources die onder Community Source staan ook met een slot, dus ik ben niet de enige Blijkbaar zijn dan sommige sources gewoon niet beschikbaar ofzo, of gewoon offline denk ik. Mischien kunnen jullie het ook wel ff proberen? Groetjes. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone op slot | brandweerman | iPhone algemeen | 24 | 22-06-11 16:32 |
iphone 4 op slot | jurriaanl | iPhone algemeen | 1 | 18-12-10 20:32 |
iPhone 1e gen.: iphone op slot na restore | arcovandermeij | Unlock | 14 | 29-01-09 17:21 |
Slot Op Je Smsjes | Barmentlo | iPhone algemeen | 2 | 10-05-08 20:53 |
automatisch slot | pjwalet | iPhone algemeen | 2 | 05-05-08 14:37 |
|
|