nes roms in 1.1.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stoeprand hmz ik krijg het er niet bij staan...vreemd..kan het komen omdat ik 1.1.3 heb? bij 1.1.3 heb je als het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
je gaat naar Library in de map library maak je een map aan die noem je Media dubbelklik op de map Media maak in de map Media een nieuwe map aan. Benoem deze map ROMs. dubbelklik op de map ROMs en maak een map aan in ROMs, benoem deze NES en de spellen in de map NES plaatsen.
|
|
|
|||
|
|||
nee ik had het zelfde probleem je moet hem niet zo uploaden maar naar var/mobile/media/
maak je een map aan die noem je Media dubbelklik op de map Media maak in de map Media een nieuwe map aan. Benoem deze map ROMs. dubbelklik op de map ROMs en maak een map aan in ROMs, benoem deze NES en de spellen in de map NES plaatsen. |
|
||||
|
||||
bij mij werken deze rom's gelijk niks van biggboss nes pack, heb zo ook de Gpsphone game boy adv rom's erop gezet en deze werken ook gelijk niks.
113 heeft een media map, maar die staat op een andere plaats dan in 112. kijk eens in de map var/mobile/MEDIA
|
||||
|
||||
Ik zag laatst na wat installerspacks geinstalleerd te hebben dat de bos roms gewoon weer in je installer te verkrijgen is. Ik heb het niet geverifieerd, maar zo kun je dus ook proberen.
|
|
|||
|
|||
die markmon link voor die bigboss pack doet het niet, net iets voor halverwege stopt hij en dan kapt ie er mee, via Safari doet hij het ook niet. Ik heb Nes emulator al geïnstaleerd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
voeg toe: bij je installer bij bronnen: http://s.apfelphone.net
en dan Nes roms voor je eigen versie hij is ongeveer 5.9 MB.......... enjoy Laatst gewijzigd door HeavenCanWait; 26-08-08 om 17:46. |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleempje met het proggie WinSCP, waar vind ik het ip van mijn Iphone?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NES: No ROMs Found | Jermainee | Jailbreak apps en thema's | 2 | 30-05-10 13:33 |
Nes (roms) problemen | kerozine | Jailbreak apps en thema's | 4 | 16-07-09 11:19 |
NES Roms voor NES emulator? | Chrisjuh | Archief | 2 | 22-07-08 03:32 |
NES ROMS +- 700 stuks | niels1981 | Archief | 2 | 30-03-08 13:34 |
[NES] ROMs (*.nes bestanden) worden niet herkend (1.1.4) | Rogerrr | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-08 22:52 |
|
|