Download muziek op je iPhone met iSisk discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand misschien zeggen of een link van een tut geven hoe putty in zijn werk gaat? ik kom bij het stuk dat ik me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan iemand misschien zeggen of een link van een tut geven hoe putty in zijn werk gaat?
ik kom bij het stuk dat ik me ip in kan vullen en dan op login druk. vervolgens krijg ik een scherm met daarop login as: ?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
root dat is de inlog
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
ja die had ik ook al(A) maar dan is het password alpine
maar als ik het password in probeer te vullen doet hij dat niet? (ik heb ook het op die terminal op de iphone geprobeert, maar daar kan ik dan ook geen password invullen?) Laatst gewijzigd door ejmitch; 18-05-08 om 16:06. |
|
|||
|
|||
oke het is me gelukt
en hij deet het voor 10 minuten ongeveer. ik heb 3 nummers gedownload en geinporteerd naar mijn muziek. en nu krijg ik opeens een error: Your iTunes database mount point wasn't recognized, and therefore, music importing will nog be avalible.??? ik hoop dat iemand raad weet? Mitchell |
|
|||
|
|||
@ejmitch:
Heb je dit commando al ingevoerd in Putty of Terminal? "ln -s /private/var/mobile/Media/iTunes_Control /private/var/root/Media" Daarmee was het bij mij opgelost... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik al gedaan maar ik voer die opdracht nog een keer uit,
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
En vergeet ook niet om je iPhone eens helemaal uit te zetten en dan weer aan! Kan ooit wonderen doen!
|
|
|||
|
|||
het is heel raar maar hij doet het weer
dit is de 2e keer dat ik die opdracht doe maarja alles werkt weer het enige probleem is nu, als ik me muziek inporteer krijg ik de foute a,b,c volgorde.? het is het zelfdde probleem als jou, Cancunlover #26 geloof ik. |
|
|||
|
|||
Inderdaad! Maar vreemd genoeg heb ik na een paar keer importeren van nieuw gedownloade mp3's, EN een paar keer uit- en aanzetten, daar helemaal geen last meer van.
Doe dus maar gewoon door en je zal merken dat dit probleem vanzelf weggaat... |
|
|||
|
|||
heel vreemd dit, ik heb weer een paar mp3's gedownload
en het zelfde probleem herhaalt zich, ik kreeg dezelfde error als ik al eerder genoemd heb. kan iemand mij misschien helpen? P.s.weet iemand wanneer er een update komt? Ik steek er nu denk ik teveel tijd in Mitchell |
|
|||
|
|||
en weet iemand of het ook op m'n FW 1.1.1 draait ?
Of moek toch maar eens aan upgraden denken ? |
|
|||
|
|||
Het is nog niet bekend wanneer er een nieuwe update uitkomt. Zal er van afhangen wanneer de ontwikkelaar klaar is met ontwikkelen.
Misschien kan je eens proberen om het programma te uninstallen en opnieuw te installeren. En vergeet natuurlijk zoals steeds niet om je iPhone op tijd en stond uit- en aan te zetten... Veel succes! |
|
|||
|
|||
@birger:
Ik denk niet dat het draait op FW 1.1.1. Maar je kan met iLiberty+ bijvoorbeeld heel makkelijk upgraden! Ik heb heel lang op 1.1.2 gezeten omdat ik het hele zaakje niet zo vertrouwde, maar ondertussen zelfs al iPhones van vrienden unlocked met dit programma! Echt superchill! Zeker doen dus! |
|
||||
|
||||
Citaat:
misschien kan het ff aangepast worden door een moderator?
|
|||
|
|||
Citaat:
Op MacOSX is het iLibertyX zeker? Kan dat progje nog ergens worden gedownload. De link die ik heb gevonden loopt dood... Een handleiding vind ik wel... Laatst gewijzigd door birger; 19-05-08 om 17:52. |
|
|||
|
|||
Misschien even googelen? Of anders even een oproep aan de Mac gebruikers onder ons of ze het appje willen doormailen naar jou. Ik gebruik nog steeds Windhoos, dus ik kan jou jammer genoeg niet helpen... Veel succes!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik deze link theiphoneproject |
|
|||
|
|||
iSlsk probleem toevoegen aan collectie
Hallo,
Ik heb een probleem met het programma iSlsk. Als ik met dit programma een liedje download en deze daarna aan mijn collectie toe wil voegen is hij nergens te vinden in de collectie. Ik kan hem dus afspelen. Ik heb elke stap die in deze link besproken word uitgevoerd iPhoneFreakz iSlsk P2P music sharing on your iPhone or iPod Touch (updated2) iPhoneFreakz Ik kreeg ook eerst een foutmelding die in dat artikel staat, maar dat is nu gewoon weg en alles zou moeten werken. Maar het toevoegen aan mn collectie lukt dus niet. Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een oplossing? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met download | learjet | iPad algemeen | 0 | 29-12-10 17:30 |
muziek download applicaties | shoppy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-07-10 16:05 |
Safari download plugin vs. download manager | belgiumiphone | iPhone algemeen | 0 | 07-05-10 17:53 |
|
|