Download muziek op je iPhone met iSisk discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja daar ging ik al vanuit, maar jamboman begon over WINscp. Misschien dat je via iphone-finder wat kan veranderen, zal eens kijken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja daar ging ik al vanuit, maar jamboman begon over WINscp.
Misschien dat je via iphone-finder wat kan veranderen, zal eens kijken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
als ik sommige liedjes download staat er bij Transfers Remotely Queued. hoe kan ik er voor zorgen dat dat weg gaat?
|
|
||||
|
||||
je kan op het kruisje drukken en dan op yes drukken of je kan op Options rechtsbovenin drukken en dan cancel al transfers.
|
||||
|
||||
ja zo ver was ik ook nog net....
ik bedoel hoe kan ik er voor zorgen dat hij gewoon download en niet meer aangeeft dat ie 'Remotely Queued' is? |
|
||||
|
||||
Dan moet je gewoon ff geduld hebben, naar een paar seconden begint ie dan wel, soms minuten. Als het ''te'' lang duurt dan doet ie het gewoon niet.
|
|
||||
|
||||
Oke, nou even voor de duidelijkheid.
Is het nou mogelijk om je gedownloade muziek te beluisteren? Ik zit de hele tijd met mijn itouch te spelen, maar het lukt me maar niet. Wildeyes opent het .mp3 bestand ook niet. Ik kan het dus wel vinden, via var/mobile/media/downloads wat doe ik nu verkeerd? |
|
||||
|
||||
met de huidige versie zijn alle problemen van het importeren enzo opgelost
de huidige versie is 0.2.1b, heb je die? |
|
||||
|
||||
Ja, ik kan trouwens nou wel via mobile finder en avplayer het muziek afspelen.
Maar het is dus wel mogelijk om het af te spelen via de ''ipod'' player ? |
|
||||
|
||||
tuurlijk, nadat je nummer gedownload is komt hij in downloads bij iSlsk te staan. Je drukt op het gedownloade nummer en kiest hoe je het wil importeren
|
|
||||
|
||||
Ik heb in het begin op ''import this file only'' geklikt.
Geen error gekregen, o.i.d. Ik vind het ook in de ''downloads'' map, maar niet in de ''imported'' map. Daarna heb ik ook op de andere opties geklikt. En vervolgens heel mijn ipod doorgespit, maar ik kan het niet vinden hoor. |
|
||||
|
||||
Citaat:
meestal komt ie heel ergens anders te staan dan waar je denkt |
|
|||
|
|||
Je moet wel zien bij downloads in islsk of de titel en artiest zijn ingevuld.
Als dit niet het geval is, is de kans groot dat de bestanden niet word geimporteerd naar je ipod en als het dat wel doet zul je het niet vinden in je lijst met nummers... Je kan de titel & artiest niet zelf invullen. Is dus een nadeel aan het p2p netwerk, de liedjes zijn niet goed 'getagged'. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er was geen naam ingevuld bij de titel of artiest. Erg bedankt, het werkt nou allemaal perfect |
|
|||
|
|||
islsk werkte een tijdje prima maar inmiddels valt de applicatie na aanzetten meteen weer uit! Heb h'm inmiddels al opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.. Kent iemand dit probleem en ook de oplossing?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan dan wel via WinSCP de liedjes in de downloads of imported map kopieren naar je documenten en zo handmatig toevoegen in je itunes/iphone. Je kan dan de juiste tags (artiest + titel,...) ingeven. Het blijft natuurlijk een zeer leuk (illigaal) programma |
|
|||
|
|||
@dennis3
Het makkelijkste wat je kunt doen is je 'muziek handmatig beheren'. Dan heb je ook geen gedoe meer met importeren via WinSCP. Je gaat gewoon binnen iTunes naar de muziekmap van je iPhone/iPod touch (druk op het pijltje links naast het icoontje van je iPhone als de tabs er niet staan). Vanuit deze map kun je je gedownloade muziek gewoon in je bibliotheek slepen en eventueel ook titels en auteurs wijzigen. Naar mijn mening is dit de beste manier zolang er geen autosync is. |
|
|||
|
|||
weet iemand de oplossing voor mijn probleem? Islsk werkte eerst prima nu valt het meteen uit als ik h'm aan zet. Opnieuw installeren werkte ook niet!
|
|
||||
|
||||
iSlsk heeft een update gekregen naar 0.3 gewoon ff updaten in Installer
|
|
|||
|
|||
thanks imario, helaas was dit niet de oplossing heb het net geprobeerd maar hij valt eigenlijk meteen weer uit...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met download | learjet | iPad algemeen | 0 | 29-12-10 17:30 |
muziek download applicaties | shoppy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-07-10 16:05 |
Safari download plugin vs. download manager | belgiumiphone | iPhone algemeen | 0 | 07-05-10 17:53 |
|
|