Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII (en daardoor ook niet helemaal off-topic) De niet helemaal off-topic discussie is begonnen met onderstaande vraag: Citaat: Sinds wanneer accepteert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja, ik geef meteen toe dat ik daaraan heb bijgedragen.
Met jouw wantwoord sluiten we dat stuk weer netjes af.
|
|||
|
|||
Dit weekend is eindelijk WeatherIcon 6 gereleased. Live weer op je icoon zoals Apple het eigenlijk anno 2013 zelf had moeten maken. Ik ben zelf ontzettend aan het wachten op een update voor Clockify, dit doet hetzelfde als WeatherIcon maar dan met een live klok. Heb momenteel ter vervanging de cydia-app LiveClock, die doet feitelijk hetzelfde als Clockify alleen veranderd het klokje in de avond niet van Wit naar Zwart (maar moet je handmatig doen via Winterboard) zoals Clockify dat wel doet. Erg jammer dat ik dit zelf niet kan programmeren want beide klokjes zitten wel in LiveClock.
|
|
|||
|
|||
Quickreply for whatsapp. Ik weet dat de makers van Bitesms deze niet zullen maken voor Ios7 echter hoop ik wel dat een andere ontwikkelaar hier op inspringt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|