Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dutchgio App zoals sopcast zou fijnzijn... Die is er ook! Gewoon in de AppStore soplite heet hij....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2013 om 07:59 ---------- Citaat:
Ik laat me verrassen..... ben benieuwd |
|
|||
|
|||
Toevallig iemand die weet hoe je de achtergrond van intelliscreenx kan veranderen? Het gaat dan om de lockscreen.
Ik heb zelf bulletin geprobeerd want dat werkt wel alleen met icoontjes van zeplin of icoontjes van open notifiner dan staan de niet precies over elkaar, dus lijkt wel of alles in de statusbar dubbel is |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Bomans het al gevonden
|
|
|||
|
|||
Alleen nummerweegave als nummer in contactenlijst
Weet iemand of er een app bestaat die de nummerweergave uit zet als de gebelde persoon niet in de contactenlijst staat?
Ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga in ieder geval een account aanmaken. Leo |
|
|||
|
|||
Even een omleiding.... kan iedereen een Amerikaanse Account aanmaken dan? Kan ik daar zo apps kopen? Of hoe werkt dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
App kost $1.99
|
|
||||
|
||||
Je zou PayPal kunnen gebruiken.
Ik heb op mijn US account als adres iets uit Hollywood gebruikt als ik me dat goed herinner, Apple heeft er nog geen klacht over gestuurd Heb echter geen Paypal gebruikt, nog geen betaalde apps tegengekomen die ik buiten de NL store moet kopen... |
|
||||
|
||||
Sinds wanneer accepteert Apple PayPal?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@Timosha
Dat zou heel raar zijn. "De beschikbare betalingsmethoden kunnen per land verschillen, maar gewoonlijk kunt u creditcards, iTunes Cards, winkeltegoeden of PayPal gebruiken." Veelgestelde vragen over de App Store Hier staat ook gewoon Paypal tussen: Creating an iTunes Store, App Store, iBookstore, and Mac App Store account without a credit card (US link) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik mijn US ID geregistreerd in 2010 en was het vanaf toen al beschikbaar. Ik maakte er pas een aan toen ik op iPc actief werd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Einen iTunes Store-, App Store-, iBookstore- und Mac App Store-Account ohne Kreditkarte erstellen Waarschijnlijk geen van beide... In Canada is het ook niet ondersteund. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|