Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik (zoek) zou graag een app willen waarmee ik muziek wat op mijn ipod staat kan editten (naam/artiest/album). Heb veel gezocht op google maar kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik (zoek) zou graag een app willen waarmee ik muziek wat op mijn ipod staat kan editten (naam/artiest/album). Heb veel gezocht op google maar kon niets vinden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een hekel aan itunes.. de muziek die erop staat heb ik van Mewseek.
|
|
|||
|
|||
Maja, wat je vroeg kan wel in iTunes
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heey, Ik ben al een poosje opzoek naar een tweak waarmee je je ringtone-volume en je sms- ringtone volume apart kunt instellen. Weet iemand of dit er al Is? Of dat deze misschien nog gaat komen? Gr.
|
|
|||
|
|||
siri geport naar de iphone 4?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als je nog niets gevonden had, volgens mij is dat mogelijk met AnyRing. (Cydia)
|
|
|||
|
|||
smsdelivery werkt bij mij niet sinds ik op ios 5.0.1 ben. Is er een ander alternatief?
|
|
||||
|
||||
iPhoneDelivery.. Maar dat werkt niet zoals het moet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Check dit uit:
Get Push Notifications For SMS Delivery Reports On iPhone [Cydia] Edit: nvm dit is alleen een verzendbevestiging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wij installeren die installaties. |
|
||||
|
||||
Werkt hier perfect. Wat werkt er dan niet bij jou?
Heb je de juiste source en versie? http://iphonedelivery.advinux.com/cydia en daar de versie voor iOS5 kiezen. Meer info hier http://code.google.com/p/iphone-delivery-report/w/list Opties kan je kiezen bij Instellingen - berichten - afleveringsbewijzen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij instellingen/berichten is er geen keuzemenu voor afleverrapporten. |
|
||||
|
||||
Vreemd, want helemaal onderaan bij berichten heb ik het extra menu afleveringsberichten.
Ik zit wel op 5.0.1. Jij volgens je profiel op 5.0 Geen idee of het verschil maakt ... |
|
|||
|
|||
Ik zit ook op 5.0.1. Maar onderaan de berichten heb ik geen aparte menu met afleverraport.
Telkens ik op een bericht tik crasht hij en sluit hij af. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 13:17 ---------- Ik zie bij cydia dat ik versie 0.3.8.10 heb, klopt dit, kan ik de versie veranderen? |
|
||||
|
||||
verwijderen en 0.5.2-25 installeren
Je krijgt 2 versies als je die repo toevoegt. Eentje met een vraagteken als logo en een ander (finder logo van osx). Jij moet dat andere hebben. Dat is waarschijnlijk de reden dat het niet werkt bij jou. |
|
|||
|
|||
ik heb de repo verwijdert en terug toegevoegd. Daarna via zoeken 'iphonedelivery' gevonden. Bovenaan is er een vraagtekenlogo en direct daaronder staat er '0.3.8.10'. Ik weet niet wat ik verkeerd doe. Maar het lukt niet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 16:00 ---------- Ik heb het gevonden. Ik moest gewoon op de repo klikken, daarna de bovenste toevoegen ' die zonder de vraagteken'. Rep +1 Bomans. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 16:28 ---------- Gedowload maar werkt nog altijd niet. Bij instellingen/berichten staat de icoontje van aanzetten in het oranje en niet in het blauw. Heeft dit hier iets mee te maken? Laatst gewijzigd door armut_ye; 06-01-12 om 17:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|