Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Het in- en uitschakelen van bluetooth, wifi etc. vind ik heel omslachtig: eerst naar instellingen, dan naar algemeen en dan pas ben je pas bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
snelkoppeling naar instellingen, zoals Wi-Fi, bluetooth etc.
Het in- en uitschakelen van bluetooth, Wi-Fi etc. vind ik heel omslachtig: eerst naar instellingen, dan naar algemeen en dan pas ben je pas bij bluetooth.
Deze snelkoppeling is er wel in de jailbreak, maar volgens mij niet als officiele app!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
@nixxrunner & Patspeedy
Via cydia: Wi-Fi Analyzer |
|
|||
|
|||
HA Limewire daar kun je lang op gaan wachten, die draait al een hele tijd niet meer.
Dit door een gerechterlijk bevel helaas |
|
|||
|
|||
Tweak om het kadertje om je slider weg te halen voor 4.x.x
|
|
|||
|
|||
bbc iplayer, nu bechikbaar in de appstore voor de uk. Verwacht echter dat er wel iets van een ip landen check zal zijn ingebouwd.
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app om eenvoudig te bekijken wat veel ruimte inneemt op de iPhone om dit vervolgens weer te verwijderen. Nu kan ik ifile instellen dat gecategoriseerd wordt op grootte maar dat werkt ook niet echt handig.
Ik zoek meer iets als Spacemonger voor de desktop: spacemonger - Google zoeken iemand? |
|
||||
|
||||
Een app die ervoor zorgt dat alles wat in de achtergrond draait sluit. Aangezien in de andere topic "Hoe heet die app ook alweer" niet gereageerd wordt op mijn post zal hij wel niet bestaan, dus bij deze, ZOIETS MOET ER ECHT KOMEN!
|
|||
|
|||
Je hebt RemoveBG (voor SBsettings) die je kunt activeren door een gesture (via Activator). Ik houd bijvoorbeeld mn tijdbalk boven ingedrukt zodat alles sluit.
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel een programma of tweak waardoor je de totale on-time, standby time etc kunt zien zodat ik weet hoeveel ik mijn iphone gebruik
|
|
||||
|
||||
@Rushed
Dit is al mogelijk om te zien bij je instellingen algemeen en dan gebruik geloof ik? Of voldoet dit niet aan je eisen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een app, waarmee ik audio van mijn iPhone/iPad naar mijn PC kan streamen...
Dat zou ik heel graag zien... |
|
|||
|
|||
Toggel voor MyWi mis ik nu toch nog echt wel...
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, gewoon een Toggle in SBSettings waarmee je ervoor kan zorgen dat MyWI wordt ge-enabled!
|
|
|||
|
|||
Ik zoek vervanger voor iBluenova, zodat ik ringtones via bluetooth kan uitwisselen.
|
|
|||
|
|||
rav3n , dat zoek ik ook , iemand?
|
|
|||
|
|||
Videobellen
Ik zou graag een app zien waardoor je kunt videobellen met andere toestellen dan de Iphone. Niet videobellen via Fring, maar via de 'normale' wijze.
|
|
||||
|
||||
@Rav3n Even wachten op Celeste
|
|
|||
|
|||
als het goed is komt vandaag Celeste uit. (eigenlijk gisteren maar ze slapen daar nu volgens mij)
|
|
|||
|
|||
Mijn vriend heeft een android, en heeft een spel dat alchemy heet. Er is er ook een voor de iphone die zo heet, maar die is lang niet zo goed als die andere. Ik zou dat nou graag voor de iphone willen.
Groetjes Brigitte |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|