Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een heel speciaal verzoek: Ik woon in het buitenland en kan via mijn iPhone + applicatie streaming Nederlandse radio beluisteren op mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlandse Internet radio in het buitenland op mijn auto radio/speakers
Ik heb een heel speciaal verzoek: Ik woon in het buitenland en kan via mijn iPhone + applicatie streaming Nederlandse radio beluisteren op mijn iPhone met oortjes. Uiteraard zou ik graag willen dat via bluetooth dit radio signaal op mijn auto(radio) wordt afgespeeld.
Wie heeft de gouden tip? Groet, Leonard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik speel veel poker, zou graag een real-money poker app zien, desnoods via een web pagina. Zodat het ook mogelijk is om via de iPhone m'n spelletje poker te doen. Via titan, party-poker of een andere pokersite.
Mocht er iemand zijn, die dit voor elkaar heeft gekregen. Graag reactie. Coen |
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar een app. dat mijn sms'jes kan afschermen. Iets waarmee bijv eerst een wachtwoord dient ingevoerd te worden... Mijn telefoon ligt nog wel eens op openbare plaatsen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Met iprotect kun je alle applicaties die je hebt beveiligen, dus ook sms.
Dit kun je doen door middel van een pincode, zo`n programma bestaat dus wel |
|
|||
|
|||
Hmm net de free versie gedownload. Snap niet hoe het werkt hoe selecteer je de apps die je wilt beveiligen dan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf de free versie nooit gebruikt dus ik weet niet of daar de functie inzit om zelf de applicaties te kiezen.
In de "normale" versie kun je in het hoofdmenu naar locking applications gaan, daarna krijg je een lijst met je applicaties en kun je kiezen welke je wel en niet wilt beveiligen. |
|
|||
|
|||
Ow nah de free versie ziet er heel anders uit. Betaalde maar ff binnen halen dan
|
|
||||
|
||||
Ik vind iProtect een interessante app, had er net even op gegoogled en bij zommige comment las ik dat iProtect de batterijduur ernstig bekort. Zou wel 20% kunnen schelen, enige ervaring mee ?
|
|||
|
|||
hmmm als de batterij leeg gaat lopen ervan hoef ik m niet hoor
ronald24e ervaringen hiermee? |
|
|||
|
|||
Heb het gevonden. Lockdown heet het. Werkt
perfect! |
|
|||
|
|||
hoihoi
ik ben op zoek naar een "Automater" voor op de iPhone. Een App dat acties uitvoert op basis van locatie en/of tijdstip. Laatst was er al dit artikel maar daar noemde niemand een mogelijke App, maar ik kan me haast niet voorstellen dat die er niet zijn. Of heeft dit te maken met het patent van Apple? Dus ook niemand via Cydia die zich daaraan gewaagt heeft? |
|
|||
|
|||
zoek in cydia naar: bitesms, is een prachtig programma, kun je veel dingen mee instellen, ook een wachtwoord op je smsjes. het enigste nadeel is wel dat bij mij de standaard berichten app ook blijft staat en dus zijn je smsjes dan nog niet echt beveiligd. ik gebruik ovirgens geen wachtwoord dus voor mij is het geen probleem
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had het namelijk eerder hier over de app iProtect die in de App Store staat...Daarom begreep ik waarschijnlijk niks van de app haha had de verkeerde denk ik..... |
|
|||
|
|||
Weergave in telefoonboek kunnen selecteren
Weergave in telefoonboek staat nu standaard op achternaam. Ik heb meer dan 600 contactpersonen (veel zakelijke) en soms ben ik achternaam vergeten, op mijn vorige HTC kon ik dan op bedrijf selecteren en zodoende naam en tel. nr. vinden.
dus graag niet alleen selecteren op achternaam maar ook op: 1. bedrijfsnaam 2. evt. voornaam met vriendelijke groet Ronald Schukking |
|
|||
|
|||
Als je zoekt op bedrijfsnaam kom je er ook... misschien dat je dat nog niet wist? (Dus helemaal bovenaan in de contactenlijst de bedrijfsnaam invoeren)
Mits je bij elke contactpersoon daadwerkelijk het bedrijf hebt ingevoerd. |
|
||||
|
||||
Probeer is bij de calculator je iPhone te draaien, bedoel je dat niet ?
|
|
|||
|
|||
wat zou ik graag een app zien die mijn iphone veranderd in een PS3 afstandsbediening
|
|
|||
|
|||
Ik wil een apps die 3g van provider als Wi-Fi kan gebruiken. Sommige apps werkt alleen met Wi-Fi bijvoorbeeld nettv. Tv kijken maar wert alleen met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Een goede callrecorder die automatisch start bij onbekende nummers of dat je kan aangeven welke gespreken hij moet opnem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|