Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) livestreams van oa nova, of p&w kunnen bekijken lijkt me wel wat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
livestreams van oa nova, of p&w kunnen bekijken lijkt me wel wat
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb via Cydia geprobeert om een SMS Teller te installeren maar die werkt niet... Ik krijg hem wel geinstalleerd maar er verschijnt niets in het berichten scherm als ik aan het invoeren ben...
Dus ik zou graag via de officiele App store een app willen zien die ervoor zorgt dat ik weet hoeveel karakters ik nog over heb van de 160 beschikbare voor het sturen van 1 sms ipv 2... ik ben dat schatten / gokken / tellen een beetje zat aan het worden |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dit soort apps zul je nooit in de appstore zien |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
bitesms is beter gelijk een goed sms programma ook
|
|||
|
|||
een goed heen en weer sleep programma tussen pc en iphone is iets waar ik wel vrolijk van kan worden. Geen gezeur over types, merknamen en jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Aqcuisition op de iPhone. Zou wel lacheh zijn .
Nummertje herkennen met shazam. Nummertje meteen downloaden met aqcuisition. Nummertje afspelen met je iPhone. Ideaal!! Helaas slechts een natte droom. Zal geen werkelijkheid worden ;-) |
|
|||
|
|||
Ik wil NOG STEEDS heeeeelll graag Bookworm in het nederlands!!! zo verslavend
|
|
|||
|
|||
ik zou wel eens een app willen die mijn scherm in spiegelbeeld weergeeft zodat ik het als head up display kan gebruiken in de wagen
|
|
|||
|
|||
Calender uitbreiding
Ik ben op zoek naar een kalender overzicht met ook de minuten ( in elk geval kwartieren ) nu kan ik ze wel invullen bijv. 12:15 maar in de agenda sttat hij dan gewoon tussen 12 en 13 uur.
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app om naar groepen te sms'en. Dus 1 sms tegelijk naar meerdere contacten sturen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wil een groep kunnen selecteren, dus niet telkens individuele contactpersonen toevoegen. Voorbeeld: bericht naar je voetbalelftal. Als dat al kan hoor ik graag hoe.
|
|
|||
|
|||
groeperen
Petertjep,
volgens mij moet het met sms lukken te groeperen. Maak 'een voetbalelftal' aan in je contactpersonen in outlook. De telefoonnummers worden dan gescheiden door <telefoonnummer>;<telefoonnummer>; enz Dit even synchroniseren en klaar. Nu is het nog de kunst om dit te doen met emails.....dit lukt me ook niet. iemand |
|
|||
|
|||
Citaat:
Best okay, niet helemaal wat je zoekt, maar zou eigelijk beetje uitgewerkt moeten worden... EDIT: Geprobeerd, werkt voor geen meter... Helaas... Laatst gewijzigd door Killer_Sam; 04-12-09 om 20:47. |
|
||||
|
||||
Een goede Wekker.
Wie kan mij vertellen waar ik een goeie wekker kan vinden, eentje die ook af gaat als mijn iphone helemaal uit staat, heb hem s'nachts namelijk altijd uit. Die ik nu heb werkt niet, dan moet mijn iphone in de slaapstand staan. Wie kan mij helpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alarm instellen en je kon je telefoon gewoon uitdoen. Daar ben ik naar op zoek, of heeft de iphone dat niet? |
|
|||
|
|||
Gratis programma om 1 gesprek te wissen
Ik zou graag een gratis programma hebben waarmee je 1 gesprek kunt wissen ipv de complete lijst.
|
|
||||
|
||||
ik pm je erover !
Laatst gewijzigd door kuotje; 14-12-09 om 10:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|