Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Een betere uitvoering van AppButler. Of dat Apple het in de software in gaat bouwen dat je handiger je progjes kan overzien in op orde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een betere uitvoering van AppButler.
Of dat Apple het in de software in gaat bouwen dat je handiger je progjes kan overzien in op orde houden.
|
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn administratie (meer) gaan digitaliseren en natuurlijk beheren (mede) via de iphone. Wat ik graag zou willen, maar wat er volgens mij nog niet is:
- Syncen met de ING die al mijn bij- en afschriften bijhoudt - Een desktop applicatie waarin ik mijn administratie kan bijhouden (of online) - Eenzelfde iphone applicatie waarin ik (bijna) hetzelfde kan om vervolgens te syncen met de desktop (of online) - In de applicatie wil ik verschillende rekeningen bijhouden - Contante en andere betalingen wil ik gelijk onderbrengen in bepaalde categorien zodat ik kan zien hoeveel ik bijvoorbeeld per maand spendeer aan de auto of aan boodschappen/ verzekeringen. Laatst gewijzigd door Maximus_nl; 05-01-10 om 01:20. |
|
|||
|
|||
Ik zou graag een tool hebben die automatsch 3g uitschakeld zodra je je telefoon lockt. bestaat zoiets?
|
|
|||
|
|||
Web pagina's als Callme
CallMe gebruik ik veel, mooi programma.
Ik zou graag iets gelijks zien voor web pagina's. Zodat ik van mijn favoriete site's een app. kan maken... Zouden ook mooi in SBSettings "Dock" kunnen |
|
|||
|
|||
je kan al van pagina's een icoon op je SB zetten. Of bedoel je dat niet??
|
|
|||
|
|||
een app die de homeknop omzeilt
Ik heb er zoeen hekel aan om apps te verlaten met altijd die homebutton.Ik wou dat er gewoon in de apps zelf een return to homescreen zat verwerkt.De homebutton is voor mij het meest irritante stukje op de iphone ,het is tevens de zwakke plek omdat door het vele gebruik dat ding lam wordt .
|
|
|||
|
|||
"je kan al van pagina's een icoon op je SB zetten. Of bedoel je dat niet??"
Ja, dat bedoel ik, hoe dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een optie om automatisch een sms te versturen als je een inkomend gesprek wegdrukt wanneer je bijv in vergadering zit en niet op kan nemen. Zoals dat ook bij bijv Samsung kan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gezien het feit dat nieuwe types 3GS altijd een tethered jailbreak moeten uitvoeren bij het rebooten (en dus ook nadat hij uitgevallen is bij een lege batterij) zou ik graag een app willen die bij bijvoorbeeld 5% van de batterij de iPhone in vliegtuigmodus en minimale helderheid zet. Dan behandel ik em als leeg, maar hoef ik thuis niet te rebooten
|
|
|||
|
|||
Ik heb ergens iets gelezen over 2 cydia-apps. De eerste is dat je zoveel apps in je dock kunt zetten als je wilt. En de ander is dat je ipv horizontaal scrolt van de ene naar de andere springboardpage, alles op de eerste pagina kunt zetten en verticaal van boven naar beneden scrollt.
Welke cydia-apps moet ik hiervoor hebben? Thnx, Rilana Edit: via een ander topic heb ik antwoord gegeven, infinidock en infiniboard. Laatst gewijzigd door krieltje12; 13-03-10 om 22:30. |
|
|||
|
|||
Wat ik zou willen zien? een app waarmee je alle huidige alcoholcontroles kan zien!
|
|
|||
|
|||
Een steen-goeie first person RPG! Met goeie en soepele graphics!
Misschien een The Elder Scolls: Travels voor de iPhone, dat zou cool zijn! |
|
|||
|
|||
vandervalk
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag een overzicht op de eerste pagina hebben met alle verzoeken en alle antwoorden. Of een link naar een pagina waar posters dit zelf kunnen aanvullen.
Wat ik verder al een tijdje zoek, is een programma om progjes die je niet vaak gebruikt heemaal achteraan te plaatsen. Zo blijven op een gegeven moment alleen de veelgebruikte programma's op de eerste paar pagina's. Je hebt een programma die automatisch veelgebruikte programma's vooraan te plaatsen, maar het probleem daarvan is dat je altijd suf moet zoeken waar een programma staat omdat ze constant verplaatsen als je ze vaker gebruikt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar als iemand toevallig nog een wetenschappelijke calculator oid nodig heeft, dan is Wolfram|Alpha app waarschijnlijk ook een zeer goed programma. Ik gebruik de wolfram programma's vaak op de pc en daar werken ze ook zeer fijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Normaal let ik goed op of ik geen post quote die zo oud is, of een heel oude thread weer omhoog haal , ik denk dat ik dacht dat ik in het eind van de thread aan het kijken was, maar het was dus het begin |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een programma waarbij je met een klik Bluetooth aanzet ipv door diverse menuutje moet schuiven.
Ook ben ik op zoek naar een Echte agenda die synct met gmail en via een dag of weekoverzicht een afspraak kan kopieeren en plakken voor een paar dagen later. Tot nu toe nog steeds niet gebonden. Andre Laatst gewijzigd door andrer; 31-05-10 om 11:23. Reden: Typfoutje |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|