Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou het leuk vinden als ik bij het beluisteren van muziek op mijn iPhone zelf mee kon zingen en dan mijn gezang samen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een meezing app
Ik zou het leuk vinden als ik bij het beluisteren van muziek op mijn iPhone zelf mee kon zingen en dan mijn gezang samen met de iPod muziek zou kunnen horen. Een paar settings erbij en volgens mij heb je dan een heel leuke applicatie waar ik in ieder gaval veel plezier mee zou beleven.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bestaan dat soort applicaties niet al?
|
|
|||
|
|||
meezing app
Ik heb gezocht maar niet gevonden. Ik houd me van harte aanbevolen voor een tip of aanwijzing naar een "meezing app".
http://mashable.com/2010/04/15/glee-iphone/ komt dicht in de buurt maar het is jammer dat het alleen om Glee songs gaat en er $ 0,99 per beschikbare song betaald moet gaan worden. Laatst gewijzigd door lesouvage; 10-10-10 om 13:26. Reden: glee app toegevoegd |
|
|||
|
|||
Is LaDiDa niet een meezing app? Zo iets dergelijks iig
|
|
|||
|
|||
Ladida
Ladida is leuk voor 20 minuten maar niet de app waar ik naar op zoek ben. Ik wil gewoon "For no one" van de Beatles af kunnen spelen en dan meezingen waarbij mijn stem gemixd wordt met die van Paul McCartney.
Het idee van Ladida is wel heel leuk overigens. Je kiest een stijl en je zingt vervolgens een liedje in. Na verwerking van de opname klinkt er een compleet nummer. Belangrijk is dat je goed op de tel meezingt anders krijgt het begrip " om de maat heen zingen" wel een heel nieuwe betekenis. Punt is dat alles wat je zingt bij het keizen van eenzelfde stijl wel heel erg hetzelfde klinkt. Of het bijtrekken van vals zingen goed werkt weet ik niet. Ik zing redleijk zuiver van mezelf en heb deze feature dus niet echt nodig ;-) |
|
|||
|
|||
iHologram gewoon omdat het kan?
Met alle nieuwe sensors in de iPhone 4 is dit toch in principe mogelijk? YouTube - iPhone iHologram |
|
|||
|
|||
tja ik wil nog steeds wel FTD op me iphone
Dacht dat er een webversie ofzo zou komen dat ik had gelezen mja.... zie nog niks. |
|
|||
|
|||
Bluetooth app die multi-player via bluetooth WEL soepel laat verlopen. Blijft brak die blauwe tand van Apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
blackberry messenger!
dat is nog het enige wat de iphone volgens mij niet kan krijgen...of heeft iemand anders misschien een idee? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
RickvdP. Dat wist ik ook niet. Grappig!
|
|
|||
|
|||
Ik wil graag over gaan op 4.1 maar vraag me af of er dan weer een applicatie te downloaden is via Cydia om op je applicaties een wachtwoord te zetten. Ik gebruik nu Lockdown maar ik las ergens op internet dat die niet meer werkt bij FW 4 en hoger .. Ik las ook dat er een betaalde versie is. Zijn er ook gratis versies ?
|
|
||||
|
||||
applocket, maar die is ook betaald, ik heb hem en hij werkt op iOS 4.1.
Is het geld wel waard |
|
|||
|
|||
1 bepaald gesprek wissen ipv de hele lijst
|
|
||||
|
||||
Inderdaad Nixxrunner daar loop ik ook tegen aan.
Ik zou het fijn vinden als je een afspraak in zijn geheel kunt kopiëren. Nu moet het regel voor regel en het gaat erg omslachtig. Bij mijn vijf jaar oude iPaq raakte ik met het pennetje de afspraak aan en kon hem selecteren en elders plakken. Aan het begin van het jaar krijgen we de agenda voor het komende jaar. Ik selecteer dan personeelsvergadering en plak hem op de data waar deze moet staan. Dan eens om de drie, dan om de vier weken. Bij iCal kun je alleen maar voor regelmatig terugkerende afspraken kiezen. Wie o wie.5 |
|
|||
|
|||
waar ik een beetje meezit is dat ik liedjes wil luisteren, en die niet heb mijn iphone.
en als ik hem dan download van dtunes dan kan je hem niet op de background runnen er is wel een app in cydia die dat kan, maar daarmee kan je maar 50 liedjes luisteren en dan moet je betalen. das een beetje irritant. de app heet trouwens Grooveshark is er misschien een andere app voor |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Adium.. geweldige messenger op mijn mac.. zou geniaal zijn moest ik die kunnen hebben op mijn iPhone...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|