Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gufra Tweak om het kadertje om je slider weg te halen voor 4.x.x Lockscreen Clock Hide...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had ook al youtube to mp3, maar wil het muziek aan mijn muziek toevoegen. Gwn ipod app
|
|
|||
|
|||
Thnx.
Heb t nu een tijdje. Vandaar m'n late reactie. Het is een programma dat niet out-of-the-box goed werkt, maar werkt. Aanvankelijk werkte m'n normale bluetooth niet meer, maar ik begrijp na een 3e installatie, dat je het systeem de kans moet geven om in en uit te schakelen. |
|
||||
|
||||
Bestaat er een tweak waardoor tijdens het bellen je knoppen steeds weergegeven worden?
Met 'knoppen' bedoel ik dit: http://ployer.com/archives/2007/07/09/iphone%20call.jpg Ik heb altijd dat als ik een toets in moet drukken bij een keuzemenu dat ik eerst mijn telefoon moet unlocken, dan de groene balk aan moet tikken en dan pas verschijnt de knoppen. |
|
|||
|
|||
Codeslot uitzetten .... denk ik
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen codeslot aan staan
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is sim en pin apart te beveiligen.
Staat pincode van het toestel soms aan? |
|
|||
|
|||
ik zoek een app om de telefoongesprekken op te nemen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kom jij uit een ei?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het probleem niet met m'n iphone4. Met de 3GS ook nooit gehad. Ik krijg het probleem ook niet bij mijn iphone gegenereerd. M'n kennissen (3GS en 4) hebben/kennen het probleem ook niet. Vervolg: 1. Staan er beperkingen ingeschakeld. Zo ja, check deze. 2. Mss is een app je aan t kietelen is. Check de instellingen van eventueel geinstalleerde telefoongerelateerde apps. 3. Herstel je phone naar basisinstellingen en check. Andere oplossingen zou ik (nu nog) niet weten. Someone else? |
|
|||
|
|||
Het zou mooi zijn als BBM naar IOS komt
Is er een app of tweak waarmee ik kan BBMen ?? |
|
||||
|
||||
Als het goed is zit er toch een sensor in je iPhone die de knoppen verbergt als deze zich dichtbij je gezicht bevindt. En als je deze van je gezicht weghaalt dat dan de knoppen worden weergeven waardoor je een extra persoon kunt toevoegen en dergelijken?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of er een programma/tweak voor macro's is? Ik zoek iets waarmee ik automatisch kan inloggen op een site via safari (dus ingeven username/password)..
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|