Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Robbor De iPhone is meer dan alleen een telefoon, dat is duidelijk. Er zijn programma's in overvloed, veel daarvan zal je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geboortedatum
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En een app voor internet bankieren, dat ik simpel met mn reader mn banksaldo e.d. kan bekijken op mn telefoon. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik VoIPover3G [Cydia] om te kunnen Skypen over het 3G netwerk. werkt goed. voor andere Apps weet ik het niet.
|
|
|||
|
|||
De ns mededeling in de trein op m'n iPhone, zodat ik niet weer m'n station mis ivm met ogen dicht heerlijk muziek luisteren
|
|
||||
|
||||
En iNap, de iNap intergratie in Trein of de standaard wekker-applicatie zijn niets voor jou?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
geboortedatum
Het zou mooi zijn dat er bij contacten een geboorte datum geplaatst zou worden zodat je kunt zien hoe oud de jarige is
|
|
|||
|
|||
als iemand er nou voor zorgt dat je super mario kan spelen, dat ze te vet zijn
|
|
||||
|
||||
dat streamen weet ik niet. Maar via internet radio ontvangen heb je nu genoeg app's voor. Wunderradio ( of Radio NL )
|
||||
|
||||
Zoek eens naar NES in Cydia, met de juiste roms kan je SMW spelen op je iPhone
|
||||
|
||||
Citaat:
die simuleert dat je op een Wi-Fi netwerk zit terwijl je eigenlijk op gprs/3g zit. ik ben vergeten bij welke cydia repo hij zat maar je kan hem ook gecrackt krijgen via sinfuliphone. google maar even! |
|
||||
|
||||
wat ik graag zou willen vinden op cydia is een progamma dat tap tap revenge 3 music packs( fall out boy ) in tap tap kan zetten of als je download dat het er al staat? want de free songs maak ik allemaal met 100% en geen fouten af
|
|
||||
|
||||
Ik zou graag een spel in de vorm van het oude zeeslagje zien zoals bij Puzzelsport Had deze vroeger wel op mijn WM6 apparaat.
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag een app zien die mijn sms "synchroniseerd" met de pc.
Als ze dan op de pc staan kun je ze van de iPhone af halen. Hiervoor had ik een Nokia N95 met PC Suite. Hier was de optie Live-Blog en die kom dit. Op een tijdlijn kon je je sms en foto's terugkijken, helemaal top. Als dat met de iPhone zou kunnen zou TOP zijn. |
|
||||
|
||||
I-fire.
een kaars uitblazen, iets soortgelijks als in de geest van isteam |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk lukt het iemand om zo iets te maken. Zal geheid wel alleen voor jailbreakers zijn. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik zoek ook nog een soort mobileme voor me agenda etc. maar ga niet betalen. of een paar euro is wel oke. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en de app, happydayz! leest die geboorte datums uit en waarschuwd je als iemand binnen een week jarig is |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
ik zoek nog steeds een mogelijkheid om mijn ipod in landscape te kunnen laten veranderen van playlist. Iemand?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|