Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door andrer Ik ben op zoek naar een programma waarbij je met een klik Bluetooth aanzet ipv door diverse menuutje moet schuiven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
een klik bluetooth kan wel maar dan moet je eerste 1 keer je vinger van links naar rechts of rechts naar links doen over statusbar. met sbsettings krijg je een menu als je van r>l of l>r over status bar gaat waar je met 1 druk op knop Wi-Fi, 3g, blauwtand aan en uit kunt zetten. agenda ken ik je niet mee helpuh |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oops daar heb ik niet naar gekeken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Snap ik ook wel maar gewoon vanaf het beginscherm aub nu zit je in de auto en is wel lastig eerst naar instellingen >< enz |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is Gmail Push voor je iPhone (en andere devices) Synchroniseert je Mail, contacten én agenda(s) |
|
|||
|
|||
Graag een app voor Lotus Notes, zodat ik m'n agenda en m'n adressenboek centraal kan houden.
|
|
|||
|
|||
Voor mij blijft het toch echt flash wat ik gewoon mis, maarja daarvoor ga ik geen andere smartphone halen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Telefoongesprekken opnemen.
Ik zou een app willen die aan het eind van elk telefoongesprek je vraagt of dit gesprek bewaard moet worden.
Als je die vraag negeert, wordt het gesprek gewist. Groet Edwin.. |
|
|||
|
|||
een Boodschappenlijst!
|
|
|||
|
|||
vandervalk gr: christiaan55
|
|
|||
|
|||
ik weet niet of dit er al is, maar ik ben op zoek naar iets waarmee ik afbeeldingen/foto's vanaf internet kan opslaan op mijn telefoon??
Alvast mega tnx voor als iemand weet of dit bestaat! |
|
|||
|
|||
Als ik een foto heb gevonden op het internet vanaf mijn iPod Touch dan houdt ik mijn vinger een paar seconden op het scherm waar de foto zich bevindt. Dan komt er een scherm beschikbaar en kan je de foto/foto's zo opslaan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
dan terug te vinden tussen je foto's Laatst gewijzigd door ditbenikniet; 20-07-10 om 02:15. |
|
|||
|
|||
tnx.. dat eerste werkt niet, en als ik dat tweede probeer, dan heb ik toch ook de statusbar en alles erbij? dat wil ik juist niet..
iemand anders nog een oplossing? |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Bestaat er een tooltje , dat de push email alleen functioneerd bv op de dag van 9 tot 21:00 uur Hoor t graag |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een app waarmee je bluetooth kan pairen met andere mobieltjes om foto's, muziek en files te kunnen verzenden en ontvangen.
Weet iemand een app |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|