Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag filmpjes willen maken met mn iphone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zou graag filmpjes willen maken met mn iphone
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ZOOKEEPER!!
|
|
|||
|
|||
flash !!!!!!
|
|
|||
|
|||
komt in de buurt ja thanx
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dusss veel plezier in Cydia!
|
|||
|
|||
je kan de optie voor shuffle uit te schakelen toch gewoon standaard doen zonder jailbreak? of is dat juist op 3GS?
|
|
|||
|
|||
Quest zou ik wel heel graag op de iphone willen hebben (blad quest)
|
|
||||
|
||||
X tube dit werkt wel als je iphone gejailbreakt is
|
|
|||
|
|||
Een barcode/unicode converter voor je e-tickets van Festivals, Concerten, Cinema's etc.
Mocht je je papieren ticket zijn vergeten kan je altijd nog je Iphone laten zien met daarop de barcode/unicode die dan gelezen kan worden bij de ingang. |
|
|||
|
|||
Zoals de app van pathe, maar dan een applicatie van Mustsee Bioscopen
(p.s even offtopic: na update pathe app chrasht deze app telkens, meer mensen hier last van?) |
|
||||
|
||||
als je een jailbraked iPhone hebt is er een applicatie in cydia waar mee je torrent kan downloaden in in combinatie met backgrounder iedeaal maar omdat ik een fup heb durf ik het niet helemaal aan en daarom ben ik de naam kwijt maar na even zoeken heb je hem zo gevonden (denk ik)
|
|
|||
|
|||
Wie kan me vertellen waarom Apple zo moeilijk doet over het ontvangen van enig bluetooth signaal (gps) van een extern apparaat. Alle zich zels respecterend PDA of Smarth-phone producent doet daar toch behoorlijk minder over. Natuurlijk is er de 3GS Maar die heb ik nog lang niet. Of kan iemand me aangeven waar het app je te koop is die Apple omzeilt..
|
|
|||
|
|||
Gerard54,
Dat zul je aan Apple moeten vragen, hier kan men er enkel naar raden en voor zover ik weet zijn er geen forumleden die directe contacten met Apple hebben. Je zou anders ook het volgende artikel kunnen lezen: De Apple Tablet: kansen en mogelijkheden .... Dit geeft je misschien meer klaarheid in deze materie.
|
|||
|
|||
Ik ben opzoek naar een app waar je wireless profielen mee kan maken. (zoiets als Access Connection) of een app die je wachtwoorden in safari bewaard.
Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|