Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) 1 quickgold cydia 2 appstore 3 appstore 4 weet ik niet gebruik zoekfunctie bij de nieuesberichten van ophoneclub 5 is er niet denk die slider ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
1 quickgold cydia
2 appstore 3 appstore 4 weet ik niet gebruik zoekfunctie bij de nieuesberichten van ophoneclub 5 is er niet denk die slider is juist handig anders gaat hij bv per ongeluk uit in je zak die slider is een kleine moeite 6 appstore |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door "R"; 08-05-09 om 12:15. |
|
|||
|
|||
bij deze heb ik eindelijk de Am Rich app gevonden die ik graag wou hebben.
hij kost maar liefs $999.99 in de app store. en is daarbij het duurste app. die er voor de iphone is. het doet helemaal niks en heeft ook geen verborgen functies. het is gewoon een stuk kunst die voor zo belagelijk hoog bedrag te koop is gezet. Update: I Am Rich has been removed from the App Store. . Laatst gewijzigd door ditbenikniet; 08-05-09 om 13:11. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zou deze wel willen hebben heb hem al overal opgezocht maar kan hem helaas nergens vinden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kwam laatst een site tegen waar je gratis de nieuwste ipa's kunt downloaden. De link mag zeker niet op het forum worden geplaatst? (Mod's?)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
* (Mobile)Finder - Te vinden in Cydia * Files (ook een lite-versie van) * Kan ook met Files * Dat is wel mogelijk, maar doe het zelf niet.. Kan je dan ook geen app voor adviseren * Dat kan volgens mij niet.. * Jaadu VNC, wel wat prijzig, maar dan heb je ook wat!
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeer bedankt voor de antwoorden, eigenlijk zoek ik vooral freeware, waardoor er bij die appstore een hele resem programmas afvallen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat willen we allemaal wel, programmas waar mensen hard aan werken voor niks, gelukkig ziet niet iedereen in dat dat met een jailbreak kan
|
|
|||
|
|||
maar dan is nogsteeds niet alles te krijgen hoor! als je precies weet wat je wil kan je het beter gewoon kopen (moeten het alleen niet teveel en te dure apps zijn)
|
|
|||
|
|||
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede manier om via SABnzbd+ en bijv. Newzleech, binsearch of FTN2DAY, mijn server thuis de opdracht te geven te gaan downloaden.
Zelfde idee als bijv. met uTorrent kan... iemand een suggestie? |
|
||||
|
||||
Ik zou graag een programmaatje willen hebben waarmee je mp3's van bv speedyshare of zippyshare kan downloaden en daarna beluisteren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gewoon te downloaden in cydia |
|
||||
|
||||
Hmm thanx voor de tip,kga eens checken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
*Ik gebruik momenteel files lite, en het voldoet perfect aan mijn noden, *voorts gebruik ik VNC Lite, soms is de "refresh rate" erg laag, maar kan in de meeste gevallen geen kwaad . Nu zou ik ook graag een .flv player willen, dat converteren vind ik maar niks, wie reikt mij een mogelijke oplossing aan, Ik heb al veel dingen afgezocht maar eigenlijk heb ik nog niks gevonden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Had binnenkort graag een limewire achtig appje gezien waarbij gedownloade muziek onmiddellijk op je ipod komt te staan.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|