Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dre007 bestaat toch? de HP15C via cyntia Draai je iPhone eens als je de rekenmachine op hebt staan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
GRATIS internet )
msn messenger |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar een app waarin je zelf voor verschillende dagen verschillende bus/treinuren kan zetten zodat je ze niet steeds moet gaan opzoeken in het station of over het web. 'TREIN' kan ik niet gebruiken hier in België...
|
|
||||
|
||||
hetgeen wat ik zeker wil is een soort van update of aanpassing van "google maps" (kaarten) waarbij je niet de gehele tijd de mappen of stratenplannen of wat je het ook wilt noemen , hoeft te downloaden voor die de gps functie gebruiken (of wel willen gebruiken), maar dat je direct de map van europa kunt downloaden als update ervoor of als nieuwe app zodat we geen internet (alleja , voor degene die een abbonnement hebben)verspillen voor de hele tijd die mappen te downloaden !
|
|||
|
|||
SMS schiet echt tekort. Het zou mogelijk moeten zijn om:
- Bewaarmappen voor berichten in te richten en dus berichten in één van die mappen op te slaan. - Berichten of delen van berichten door te sturen naar een andere contactpersoon. - Een datum/tijdstempel te zien bij elk deel van een SMS conversatie (nu staat er maar één) - Stukken tekst in een conversatie te kunnen selecteren voor copy/paste. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Kan je de mappen 1 keer allemaal downloaden (vreet niet heel erg veel opslagruimte). En kan je vervolgens zonder internet verbinding de app Maps gebruiken. -"Tuner" -"StreamItAll" Citaat:
En voor filters en dergelijke is er ook al een app, weet alleen niet meer hoe hij heet.. Laatst gewijzigd door King1987; 16-01-09 om 12:03. |
|
|||
|
|||
Mute knop
Hoi,
Ik zou graag een mute button zien. Softwarematig muten dus. |
|
|||
|
|||
Ik zou graag visualisatie op mijn muziek scherm willen hebben!
edit: Ook zou ik graag een functie willen hebben, dat ik de Coverflow kan uitschakelen!!! Laatst gewijzigd door marc3l; 25-01-09 om 21:59. |
|
|||
|
|||
-Ik zou ook nog graag een app zien waaarbij je de voortgang van je downloads thuis bij kan houden die bij. met utoreent smanewerkt.
-tv kijken net als op andere telefoons met een kpn abbo -iets waarmee ik mijn gedownloade films kan bekijken die op mijn netwerk staan of mijn eigen pc Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-01-09 om 18:09. |
|
|||
|
|||
sms importeren...
Hoi..weten jullie of het mogelijk is om je oude sms-berichten die je op je simkaart opgeslagen hebt te importeren naar je iphone 3g ?
Alvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
Laat maar! ik las je berichtje verkeerd!
Laatst gewijzigd door fabie1; 01-02-09 om 18:28. Reden: fout gelezen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je meteen inlog automatiseren. SIte + user + password... automatisch in laten loggen. Eén 4 cijferige code om het prog te starten en voor gevoelige data de mogelijkheid dit ook nog achter een master password (alfanumeriek) te bewaren. Ook beveiligde notes zijn hier mogelijk.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een SMS bomb applicatie (jailbreak of appstore).
Ik stuur vaak reclame berichten a 100 contacten.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|