Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Duurt wel erg lang voordat Pocket Informant klaar is. Zit er al een paar maanden op te wachten na mijn Tytn. Op mijn afgelopen 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PI
Duurt wel erg lang voordat Pocket Informant klaar is. Zit er al een paar maanden op te wachten na mijn Tytn. Op mijn afgelopen 3 PPC telefoons had ik Agenda Fusion. Werkt ook erg goed.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
wish list apps
Citaat:
grtz, Jet |
|
|||
|
|||
Intussen is het gelukt om muziek als beltoon te hebben, maar kan je ook iets aan de tonen doen als je een smsje krijgt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
programa om sim contacten over te zetten naar telfoon favorieten
|
|
|||
|
|||
inderdaad graag gewenst exel, en word maar dan in een verwerkbare uitvoering.
Verder Flash, Flash en nog eens Flash. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
VNsea
VNsea is nergens meer te krijgen onder 2.1..
En ik zit ook te wachten op een goed agenda programma waar ik ook mensen bij kan uitnodigen... Dus ik wacht ook op pocket informant die ik ook op mijn PDA had gekocht... Dat is het enige wat ik eigenlijk zakelijk nog mis.
|
||||
|
||||
Jaaa! Ik wil ook graag Flashplayer op de iPhone! Zoals al 1000'en keren is gezegd:
- Flashplayer - Landscape SMS'en - Landscape Mailen (In de gewone Mailapp, niet met een aparte app) Maar ook leuk vind ik dat binnenkort sowieso de officiele SimCity van EA Games uitkomt voor de iPhone, en De Sims 3.
|
|||
|
|||
Het schiet niet op: iedere dag komen er de meest onzinnige spelletjes bij (wie zit er nou op onzin te wachten als Halloween Scary Sounds en Colorator etc.), maar degelijke zakelijke apps, ho maar.
Naast een goede agenda zou een goede document reader die Word Excel en pdf kan weergeven wel handig zijn. Laatst gewijzigd door DutchVince; 19-10-08 om 12:26. |
|
|||
|
|||
Audio boost
Ik wil ook al een audio boost want de iphone 1e generatie is beduidend stiller dan de 3G Iphone !
Heeft vele betere speakers... ben nu in het bezit van beide dus kan een beetje vergelijken. Overigens is het scherm ook ietsie groter geworden van de 3G |
|
||||
|
||||
Citaat:
Idd. Scherm is ietsje groter geworden. Maar het geluid? Is de 3G dan luider dan de 1e generatie? Edit: Om nog even On Topic te blijven... Photoshop op de Iphone zou geweldig zijn. Ben namelijk student kunst-fotografie, en ik vergeet nogal snel mijn foto's te bewerken, en het zou gewoon makkelijk zijn moest ik dit nog op de trein kunnen doen. Laatst gewijzigd door FleavKe; 21-10-08 om 21:45. |
|
|||
|
|||
koop u dan ne netbook als ge wilt fotosoepen op de trein
|
|
|||
|
|||
bluetooth verbinding, zodat je ook bestanden kan versturen en ontvangen van andere telefoons!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
graag op mijn iPhone
graag zou ik de nieuwe bijbelvertaling (NBV) op mijn iPhone willen (kunnen) lezen.
|
|
|||
|
|||
ne netbook van 10 inch is toch nie groot he
ne bijbel op de iphone ? ik denk niet dat daar iemand zich mee bezig gaat houden is da nergens online te lezen? |
|
|||
|
|||
Niet dat ik belang heb bij een bijbel, maar heb je al bij "Stanza" (programmatje om boeken op je iPhone te lezen) gekeken.
Volgens mij kon je daar inderdaad gratis een bijbel voor downloaden. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|