Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Koudbloed En jij denkt dat Apple aan illegale handel gaat meewerken? Nopjes... Maargoed, ik hoop het ook *kuch, iSlsk * kuch...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik wil graag een windows terminal op de iphone!
VNC is leuk, maar een terminal client werkt beter (vind ik) |
|
|||
|
|||
- Video Recorder
- Send/revieve photos/videos/songs with Bluetooth - Ps1/SNES Emulator Dé bom mocht dit ooit beschikbaar worden gesteld! |
|
|||
|
|||
TrackR.nl
Personen lokaliseren in de wereld aangegeven op een Google Maps kaart. Werkt momenteel op Windows Mobile. |
|
|||
|
|||
Ik wil graag een icon op mijn Springboard voor een Hard Respring (=Respring + Lock). Er bestaat al wel een icon voor 'Soft Respring' (= Set Language) en er zijn icons voor PowerTool of Powermanager. Maar dat gaan dan in twee stappen (keuzemenu).
|
|
||||
|
||||
Idd zoals je al zelf zegt "PowerTool" die vind ik zelf wel makkelijk werken
|
|
|||
|
|||
het zou leuk zijn indien je je ipod van je iphone als wekker kan instellen.
en daarmee bedoelik niet gewoon 1 liedje instellen als je weksignaal maar dat hij gewoon je volledige bibliotheek kan afspelen |
|
||||
|
||||
een beter backup tool dan die van itunes!
|
||||
|
||||
ik zoek iets van een budget systeem wat simpeler opgebouwd is dan degene die er al zijn. Verder geniet ik super van het ding (net 2 dagen)
|
|
|||
|
|||
ik wil een app waarbij je je gps status online kan zetten zodat je vrienden kunnen zien waar je bent. Ook moet je gps aan blijven als je de alp verlaat. Nu gaat je gps automatisch uit als je hem niet gebruikt.
|
|
|||
|
|||
iCheckmail kan ik niet op wachten eigenlijk
|
|
||||
|
||||
Weet iemand of er een bluetooth switch is voor 2.0.1 (versie 2G)
swapBT krijg ik nml. niet werkend op mijn iphone. Bedankt ! |
|
|||
|
|||
Zit in Bossprefs v2.10b , maar er zit ook een schakelaar onder Settings -> General -> Bluetooth.
Laatst gewijzigd door tonhaarmans; 14-08-08 om 14:00. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
een app zodat je in de mail niet heen en terug door de boomstructuur hoeft te tappen maar je meerdere adressen gelijktijdig kunt zien lijkt me superhandig,
ook een app zodat je in de sms je phone kunt draaien zodat je een net iets ruimer toetsenbord krijgt lijkt me ideaal |
|
|||
|
|||
een search functie in installer, of zie ik nou iets helemaal over het hoofd?
|
|
||||
|
||||
in - en uitgaande gesprekken registratie ipv alles bij elkaar
|
|||
|
|||
iCave, superverslavend. Een heel simpel en geniaal gemaakt spel
|
|
||||
|
||||
Apps on iPhone
Een to do list die met iCal te syncen is. Snap niet hoe je de iPhone voor "business" doeleinden kan gebruiken zonder een syncable to do list. Of misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
|
|
|||
|
|||
een vingerprint pincode zou wel vet zijn. En natuurlijk orblive voor de 3g. Kan ik eindelijk olympische spelen kijken op me mob. Wie had dat gedacht vroegah
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|