Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door reeper Ik heb volume booster van Iclarified geinstalleerd maar het verschil is weinig of niks. Iemand een andere oplossing?? kijk post ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan de onderkant heb je precies 2 luidspreker sets. De links is effectief een luidspreker en daar zit een lapje stof voor. Gewoon in de gaatjes prikken met een naald en dan heb je iets meer geluid (permanent) |
|
||||
|
||||
Ik zou zo blij zijn als je delen van Google Maps (Nederland, West-Europa) op je iPhone op kan slaan.
Iedereen die zocht naar off-line kaarten van Google Maps: http://www.iphoneclub.nl/5356/kaarte...-maps-offline/ |
|
|||
|
|||
En ik zal heel blij zijn als ik notities/to do lijst kan sync met mac en iphone
|
|
|||
|
|||
Wat mij heel prettig lijkt is een mogelijkheid om op te nemen met je iPhone. Dus soft- en hardware, zodat je een interview bijvoorbeeld direct op kunt nemen, of een demo van een lied. Als dit niet al kan????
Laatst gewijzigd door Germana; 30-06-08 om 21:21. Reden: Okay, dat kan dus al :+) |
|
||||
|
||||
er zijn al wel apps waarmee je kan opnemen... maar nog niet hele goeie volgens mij
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
apps on iPhone
Weet iemand of er op de 2e G iPhone een e-reader zit of erop gezet kan worden en zo ja welke?
Er is tenslotte ook een e-reader for Mac. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zal wel heel vaak gevraagd zijn, maar smsen in de breedte is het mogelijk? internet wel maar smsen niet vind het tog stukkie fijner
|
|
||||
|
||||
Nee helaas niet ook geen 3th apps die dat kunnen
|
|
|||
|
|||
Het heeft even geduurd, maar heb een videorecorder systeem gevonden: showtime, werkt alleen niet optimaal, hapert en neemt geen geluid op... Heb ook een andere gevonden, van Dream Catcher. Ben benieuwd. VNotes om alleen geluid op te nemen werkt prima!
Thanx for support! |
|
||||
|
||||
Ehhh....Adobe Premiere Pro CS3
Eerst maar even tot 11 Juli wachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
"Nokia" Sport tracker
|
|
|||
|
|||
Wat wil ik op mijn "toekomstige" Iphone:
- Kalender, toepassingen zoals op een HTC - NAVIGATIE software ook voor buitenland zonder internet gebruik!!! - Speeddial applicatie met foto's van contactpersonen - Duidelijk Word, Powerpoint, Excel viewer ed inc mogelijke bewerking!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ frida koop een htc diamond en al je dromen zijn uitgekomen haha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|