Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) begrijp het nogsteeds niet kan ik dat dus niet installeren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hmmm
begrijp het nogsteeds niet kan ik dat dus niet installeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Radio zou wel mooi zijn!
|
|
||||
|
||||
inderdaad dat de radioremote weer werkt
|
|
||||
|
||||
Nja alleen de gewonen remote zou al geweldig zijn ja... Radio zal niet zo snel gebeuren denk ik xD
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
inderdaad
|
|
||||
|
||||
DuikSoftware
Een Progje waarbij je makkelijk een duik logboek kan bij houden en die je dan kan synchroniseren met je computer.
|
|
||||
|
||||
LINERIDER!
|
|
|||
|
|||
een deftig dj programma zodat ik onderweg kan mixen én opnemen
|
|
|||
|
|||
een simpele iphone chat proggie
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iradio is the internetradio client voor de iPhone
|
|
|||
|
|||
Ik zou een agenda die de herinnering op de desktop (of springboard noemen jullie dat toch?) laat zien fijn vinden... Ik ben al zo'n held in dingen vergeten, maar met mijn HTC windows 6 bak vergat ik nooit iets: alles stond de hele dag voor mijn neus...... Nu moet ik mijn agenda in en dat vergeet ik...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een soort van afspraken overzicht van deze dag. |
|
|||
|
|||
er is zo'n app heb ik gezien op deze video maar duidelijk is het niet
en de app in de video gaat over iets helemaal anders hier: YouTube - iPhone aircrack op zijn standby springboard zie je het |
|
||||
|
||||
Das Wi-Fi cracking tool die NIET werkt.. Deze is bedoeld om sniffed packets die gejat zijn via een COMPUTER te kraken op de iPhone... Niets bijzonders dus want dit kan je pc ook maar dan 10x sneller... Dus nee het is geen mobile cracking suite...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
agenda meldingstoon
agenda meldingstoon in behandeling bij CROIMAN
Onder beltonen staat TRILLER . Dat zou mij wel passen, indien mogelijk. Verder is mij vraag of de lengte van de toon iets langer kan dan de standaard tijd. Mocht het niet lukken ook goed, maar dan graag even bericht. Tot snel gr. Toontje |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja maar ik zeg het toch... het gaat niet over die aircrack maar over die zen startscherm... daar staan die zen agenda punten op... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|